MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Haziran 2010 Salı

Doğmamış Kızıma Mektup


Temmuz ayının başlarında bir yaz akşamı eve geldiğimde bir doktora gidelim dediğin an içim cız etti. Hiç tereddüt etmeden gidelim demiştim... Akşam yaz akşamı olmasına rağmen hava yağacak gibi idi... Yavaş adımlarla ilerlerken yağmur çiseliyor, yol bitmiyordu... Bir iki derken adımlarımız bizi yine o polikliniğin önüne getirmişti... Ve sıra kan vermeye gelmiş ve bir süre sonucu beklemeye başlamıştık... Ve o ses tebrikler Hamilesiniz!!!! İşte hemşire hanımın bu cümlesi bir anda beni ve seni heyecanlandırmıştı... Kalp atışlarım hızlanmış içimde bir kıpırdanmalar olmuştu... Ve senle gözlerimiz gülümsedi...(Gerçi senin gözlerin her zaman gülümserdi) O an yüce rabbim bizi tekrar şereflendirmişti... Biz tatlı şaşkınlığın ardından poliklinikten ayrıldık.....Bu sefer atılan adımların farkına varmadan o heyecanla eve gelivermiştik...Bizim için yeni bir dönem başlamıştı.... Allah nasip ederse bu sefer çocuğumuza kavuşmak istiyorduk... Tabiki rabbim izin verirse...Derken günler gelip geçti, bu gün 100. gün nasipse...Bilmiyoruz yavrumuz erkekmi kızmı???? Ama o bizim yavrumuz o bizim herşeyimiz..O bizim beklediğimiz misafir...Evet yavrum seni dört gözle ve büyük bir sabırla bekliyoruz...Yolunu gözlüyor sana kavuşmak istiyoruz...Annen büyüyen karnına bakıp seni hissettiğini ve senin için zorlada olsa yiyip içmeyi deniyordu..Ben ise kendi çapımda yapmayacağım ev işlerini bile hiç üşenmeden yapıyorum...(Gerçi baban nazik ve aşırı kibardır zaten) Evet günlerimizi bir bir sayıyor, bir an önce seni bekliyoruz. Evet yavrum seni çok seviyor ve 6 ay sonra seni aramızda görmek istiyoruz. Sen bizim bir parçamız, bir yanımız ve bizi yansıtan bir rengimizsin...Evet yavrum 6 ay sonra gel ve bizim ailemizi şenlendir, bereketlendir..Eminim sende o güzeller güzeli annenle ve babanla tanışmak istiyorsundur...Seni çokkkk seven anne ve baban seni sabırla bekliyor...Bunu unutma canım yavrumuz...Seni çokkk seven BABAN..

Hiç yorum yok: