MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Haziran 2010 Çarşamba

DOĞUMGÜNÜM

12.03.2010 cuma günü ilk doğum günümü kutladım...Artık 1 yaşında kocamman bir kız oldum...anneciğim o gün herşeyin mükemmel olması için didindi durdu...sabah anneannemide alarak fotoğraf stüdyosunun yolunu tuttuk...bi dolu resim çektirdim tabii poz vermekten çokkk yoruldum... sıkıldım...acıktım...bi dolu huysuzluk yaptım...Ama deydi doğrusu bakın bu benim ilk vesikalık fotoğrafım...eve dönerken annem beni otobüse bindirdi..böylece ilk toplu taşıma maceramıda yaşamış oldum...ama ben o dütdüttü çokkk sevdim...keşke yine binsem...sonra eve geldik zaten akşamda oluvermişti...annem herkeze cici cici davetiyeler hazırlamıştı...elif teyzem geldi(karnında dukan minayla beraber)..yasir abim geldi..ensar dayım...aysel yengem..talha...cevat amcam...herkez herkez geldi...bana kocaman bi bisiklet aldılar..nananem(anneanem) bana bilezik aldı dedemde koccaman benden bile büyük bi bebek aldı...babannem gelmedi çünkü karabükteydi ama hediyesini çokk önceden vermişti...sonra büyük halamla Betül ablamda geldi...onlarda bana ciciler aldılar...ama merme(merve) teyzem bekledim bekledimmmm bekledimmm gelmedi....bende dışarı çıkıp bi bakayım dedim nerede kaldı diye..tabii annem beni dış kapıdan çıkmış görünce çokkk korktu...babacığıma bi sürü kızdı neden beni takip etmemiş...tabii benim hiç suçum yok çünkü ben daha küçüğüm ne bileyim dışarı çıkmamam gerektiğini baba beni niye takip etmiyon...ben merme(merve) teyzemi beklerken çokkk uykum geldi nananemde(anneanne) bana pijamalarımı giydirdi...o yüzden ilk doğum günü resimlerim picamalı picamalı çıktı...ama pastam çokkk güzeldi..annem pasta diye beni yaptırmış..ama annem diyoki ben pastadan daha tatlıymışım...sonra yasir ve talhayla oynadım...huysuzluk yapıp pastamdan yemedim:))sonrada e...e...e... yaptım...
Doğum Günümden Kareler:
bu benim ilk doğum günü pastam








Hiç yorum yok: