MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

15 Haziran 2010 Salı

HOŞGELDİN BEBEK

Kızım İyiki Geldin.
Afra Kızım eşimin karnında 100. günü doldurmuş ve biz de eşimle o aralar her günü çentik atar olmuştuk. O gün ise ben acizane dünyaya gelmesini çok istediğim biricik kızım için(ama o zaman kız olduğunu bilmeyerek) bir yazı yazmıştım. Geçenlerde o yazıyı tekrar okudum ve duygulandım, ve bu sebeple kızımın gelişi için tekrar bir yazı ile duygularımı paylaşmak istiyorum.

Hoşgeldin Dünya Tatlısı Afra Bintu Ubeydeyi Anımsatan Kızım
11 Martta doktorumuz Sevgi Hanıma kontrole gitmiştik, amacımız 15 Marta gün almaktı,babası ile aynı doğum günü olsun diye. Ancak Doktorumuz Pazar günü sıkıntı olabilir diye daha önce olsun dedi. Annen de 12 mart Perşembe olmasına karar verdi. Heyacanla gittik eve tabiyki yarın heyacanla geldik sabah tekrar. Annen artık seni dünyaya getirmek için son hazırlık ameliyathaneye gitmeye hazırlanıyordu.Ve o an hemşire ve hastabakıcı geldi artık vakit geldi. Annen hem seni istiyor bir an önce, hemde sezaryana girme korkusunu beraber yaşıyordu o an. Ben belli etmesemde senin gelmeni stiyor bir o kadar da annenin ameliyata girmesini düşünüyordum. Onun için dua ediyor senin ve benim için yaptığı bu fedakarlık için ona sonsuz teşekkür ve dua ediyordum. Asönsörde annenle beraber indik taki artık siz dönmelisiniz diyen hemşirenin sesine kadar.O an içim gitti biricik eşimi tek başına ameliyata göndermek durumunda idim ve de öyle oldu. Vedalaştık, o an gözümden yaş geldi hemen dua okudum ve kendimi tekrar toparlamak durumunda idim ve de öyle yaptım. Çünkü yukarıda anneanen ,dayın,babannen ve Gülten Halan bizi bekliyordu..Anneanenin duygularını çok iyi anlıyorum onun kızı ameliyatta idi, kadın cağız içten içe endişeli gözleri dolmuştu....Birbirimizle ilgileniyor heyacanla bekliyorduk. Dayının güler yüzü ve Gülten Halanın zoraki esprileri bizi rahatlattı.
Anneni ameliyata gönderdikten 20 dakika geçmişti ve ağlama sesi duyduk. Hepimiz fırladık yerimizden heyacanla ve o an gelmişti. Zaman durmuş,duygular karışmış,tebrikler geliyor diğer hastalardan ,hemşirelerden.O an hepimiz sevinçten uçuyor ve gözyaşlarımızı tutamıyorduk..Gerçekten büyük mutluluktu kızım bunu sana satırlarla bile anlatamam hiç bir zaman.. Ya diyordum bu şimdi bizim kızımızmı,gerçekten Allahıma binlerce şükürler olsun diye düşünüyordum.Çaresiz elleri ayakları çok küçük bir varlıktın,ağzın kulakların burnun nasıl anlatayım...O ara annen ameliyathaneden geldi,sevincim arttı endişem kayboldu.Çünkü kızım ,anneni çok merak ediyordum,ameliyat nasıl geçmişti onu düşünüyordu..Şükürler olsun Yüce Rabbime ikinizde sağ salim gelmiştiniz...
2 gün hastanede misafir olduktan sonra,evimize giitik kızım evine hoş gelmiştin, artık evimize bereketini getirmiştin..Artık biz 3 kişilik bir aile idik.Gece uyanınca heyancanla sana bakıyordum, hatta ilk günler sana bir şeyler olmasın diye nöbet bile tuttum baş ucunda...Öyle tatlı idinki,dokunmaya öpmeye bile kıyamıyordum,kucağa bile almakta zorlanıyordum sana bir şey olmasın diye.Derken günler geçip giiti yavaş yavaş büyüdün ve bu günlerde 4 ayını bitirdin...Artık sensiz olmuyor yavrum,seni görmeden edemiyoruz annenle ben..O ellerini,ayaklarını yemek istiyoruz senin,hele o güzel masum bakışın yok mu be kızım..Sen artık bizim parçamızsın yavrum ..Hayatımızın yeni bir amacımıssın kızım..
Kızım ailemize tekrar hoş geldin diyorum..Annenle ben seni bu kadar bekledik ve geldin yavrum aramıza .İnşallah bu günlerde ki gibi hep güzel gülersin ilerde de...Allah Afra Bintu Ubeyde gibi seni de Allah yolunda eylesin,annenle ve babanla bir ömür boyu mutlu eylesin.Mevlam neyler ise güzel eyler...Hoşçakal kızım babandan sana bu satırlar küçük bir hatıra olsun.
Seni çok seven Baban



Hiç yorum yok: