MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

6 Temmuz 2010 Salı

7 YIL NASIL DA GEÇTİ

bugün annemle babamın 7. evlilik yıl dönümleri...tam 7 yıl önce annemle babam evlenmişler...annem çok güzel havalı kimseleri beğenmez armutun sapı üzümün çöpü der evde kalma yolunda emin adımlarla ilerlerken babam karşısına çıkıvermiş...babam ise genç yakışıklı boylu postlu kibar bir istanbul beyefendisi....annem hiçbir zaman kabul etmesede babacığımı ilk görüşte beğenmiş nedenini anlamadığı bi sıcaklık duyuvermiş...babamsa dediğine göre ilk görüşte aşık olmuş...sonra tanışmışlar kız isteme fasılları falan derken nişanlı oluvermişler...babam çok hassas biri annemi hiç incitmemiş hep üstüne titremiş annemin ismini bile arkadaşlarıyla paylaşamamış onu alıp hayatının tam merkezine koymuş ve daima korumuş kollamış hatta bu yüzden nişanlıyken onu kendinden bile sakınmış...1.5 yıl nişanlı kalmışlar...birbirlerini çok az görmüşler bu sürede ama içten içe birbirlerine duydukları sıcaklık artmış artmış kocaman olmuş...sonra 6 temmuz 2003 pazar günü nikah kıymışlar...ikiside hiç bilmedikleri ve birazda korktukları bi dünyanın kapısını aralayıvermişler... ama sonra hep mutlu yaşamışlar...birlikte büyümüş...hayatı birlikte öğrenmişler...ufak tefek sorunlara, dargınlıklara, kırgınlıklara hiç pabuç bırakmamışlar...birlikte gezmişler..yiyip içmişler...hep birbirlerinin yanında olmuşlar...babam annemi işe giderken bırakmış işten çıkınca hemen almış...onu tatillere gezmelere götürmüş...onun için sayfalarca şiirler yazmış...düzünelerce çiçekler almış...hatta duyduğuma göre bu yıldönümünde de son model bi laptop alacakmış...annemin hep yanında olmuş onun eli ayağı olmuş...annem diyoki öyle alıştım ki onun hep yanımda olmasına benim için herşeyi düşünmesine önceden ince ince planlamasına o olmadan önce ne yapıyodum acaba..babamsız bi yaşamı düşünemiyomuş...tabii annemde babamı çekip çevirmiş...o farkına varmadan ihtiyaç duyabileceği her türlü eşyasını hep hazır ve temiz tutmuş...ondan habersiz ve onun izni olmadan bir adım dahi atmamış...onun isteklerini hep emir bilmiş...ve böylece mutlu mesut bu günlere gelmişler...birbirlerine hep güvenmişler...hep saymış ve sevmişler...babam annemin huysuzluğa varan nazlarından hiççç sıkılmamış...annemde babamın sebepsiz hırçınlıklarına ve sakarlıklarına azz kızmış...örnek bi çift olmuşlar...herkez onlara gıptayla bakmış...hhııı sonra bide beni yapmışlar..ve beniii çokkkk sevmişler...mutlulukları kat kat artmış...canım annem ve canım babam iyiki 7 yıl önce bugün evlendiniz...ve iyiki benim annem ve babam oldunuz...

Hiç yorum yok: