MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Temmuz 2010 Pazartesi

AFRA LUNAPARKTA.....

geçtiğimiz hafta sonu çokk eğlendim...cumartesi günü annem ve babamla birlikte bir alışveriş merkezinin lunaparkına gittik...ben orayı çokk sevdim..annemler beni daha küçük zannediyorlar o yüzden oradaki kocaman kocaman oyuncaklara bindirmeye hiç yanaşmadılar...ama sonra annem yarış arabalarından oluşan bi trene beni bindirip ne yapacağımı görmek istedi..ben çokk sevdim o treni çok eğlendim hiç korkmadım ağlamadım..benden yaşça büyük çocuklar hep korkup ağladılar ama ben çok cesurdum..süre bitipte inme vakti gelince inmek istemedim ağladım..babacığımda bana bi sürü jeton aldı bi kez daha bindirdiler o güzel oyuncağa...sonra anneciğimle uçan fillere bindik ben yine hiç korkmadım anneciğimin kucağında oturdum..babamda bize el salladı...annem filleri çok yükseğe uçurmadı ben korkmayım diye..sonrada atlı karıncaya bindim..önce beyaz sonrada siyah bi ata bindim..demirine sıkıca tutundum...sanki nasıl binileceğini biliyormuşum gibi annemide babamıda çokk şaşırttım...
pazar günü ise başka bi alışveriş merkezinin kukla gösterisine gittik...sahnede bi abi kuklayı müzik eşliğinde oynatıyordu..müziği duyar duymaz bende piste fırladım..bi oynadım bi oynadım herkez beni seyretti kuklayı izlemeyi bıraktı..kuklacı abi gördüğüm ilgiyi kıskandı kuklayı yanıma getirip beni korkuttu..biraz korktum ağladım anneciğimin boynuna sarıldım korkum hemen geçti...oradaki teyzeler dedilerki çok güzel oynamışım hatta bi ödülü hak etmişim...tabiii ödülüm anneciğim ve babacığımdan geldi...bana kocaman bi bıluuumm(balon) daha aldılar...sonra iki kez müzik çalıp giden tırtıla bindirdiler...çok mutlu oldum..sonrada evimizin ordaki çocuk parkına götürdüler..kaydırağa bindim..salıncağa bindim..hatta takterevalliye yalnız başıma binmeye başladım...çok güzel bi hafta sonu geçirdim..anneciğime ve babacığıma teşekkür ediyor devamını bekliyorum....

Hiç yorum yok: