MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Temmuz 2010 Çarşamba

AFRA' NIN OYUNCAK DÜNYASI

bunlar benim cici oyuncaklarım...buradan oyuncak sponsorlarıma başta annem ve babama....
sonra cicilerime katkısı çokkk büyük olan elif teyzeme...

hem oyuncak alırken hem de kıyafet sponsorluğumu üsttlenen nananeme... (annanne)

bu konuda daha gayretli çalışmasını beklediğim ama resim çalışmalarım için çokkk teşekkür ettiğim merme(merve) teyzeme...

ve katkılarından dolayı babaanneme....

sonsuz teşekkürler.....

yeni oyuncaklarınızı heyecanla bekliyorum...

Hiç yorum yok: