MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Temmuz 2010 Pazartesi

BABADAN ANNEYE 1....

YILDIZ
hani yıldızlar var ya bakarsın geceleri onlara
götürürler insanı uçsuz bucaksız sonsuzluğa

hani yıldızlar var ya berabersin karanlıkta onlarla
aydınlatırlar insanı bırakmazlar karanlıkla başbaşa

hani yıldızlar var ya paylaşırsın herşeyini onlarla
dost olurlar insana yalnız koymazlar bu dünyada

hele bir yıldız var ya hemde çokk yakın evet o benim yıdızım
dünyamın ışığı kalbimin anahtarı...sıcaklığım
evet o benim dilek yıldızım..o benim uğurum..
hayatımdan bir kez geçiyor...

yıldızların en güzeli karıcığıma sevgilerle
ışığına hep ihtiyacım var.........

kocan...

Hiç yorum yok: