MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Temmuz 2010 Pazartesi

BABADAN ANNEYE 2...


bu gece tabii ki her gece olduğu gibi seni düşünüyorum sevgilim
bir taraftan esen rüzgar diğer taraftan coşan dalgalara dalıyorum
telefonum bu gece de çekmiyor olsun bir defa daha deniyorum
imkansız bile olsa senin sesini duyabilirmiyim diye heyecanlanıyorum

insan kıymetini burada daha iyi anlıyor sevgilisinin
dinliyor kalbini idrakına varıyor o güzel sevdasının
bazen gözler karanlıktan başka şey görmüyor
taki bir kaç serçeyi farkedene kadar be güzelim

serçe dedimde onlarda mı sevdiklerinden uzaktalar acaba
benim gibi o küçücük kalpleri heyecanlamı çarpmakta
belki onlar benden daha şanslı kanatları var her an sevdiğine koşmakta
ben ise bir gece daha geçti diyerek sevinip defterime çentik atmakta

aşk güzelmiş, sarılmak bir başka, içimden neler geçmiyor ki şu anda
sevda güzelmiş, sevgili bir başka, içimde neler yanmıyor ki şu anda
hayat arkadaşı güzelmiş, paylaşmak bir başka, ahhh olsada yanımda
hayat güzelmiş, seda bambaşka, hiç bir şey istemem ondan başka

bu dizeler içindeki duyguları, sevgisini, karıcığına özlemini dost bildiği dalgalardan başkasına anlatamayan, sevgisini nadiren gördüğü kara parçalarına gözleriyle yazan gemi adamına aittir...

Hiç yorum yok: