MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Temmuz 2010 Perşembe

BICI BICI

dün akşam anneciğim beni parka götürdü fakat hava biraz esintiliydi..o yüzden fazla oynayamadan eve geri döndük...tabii ben çok üzüldüm çokkk ağladım...anneciğim benim üzülüp ağlamama hiçç dayanamaz..banyoda ki küveti suyla oldurup banyo köpüğü ile köpürttü...benim şaşkın bakışlarım arasında elif teyzemin bana daha ben doğmadan aldığı ördeklerimi attı...sonra yine elif teyzemin aldığı küveti olan bebeğimi koydu...sonrada evet sonrada beni bu muhteşem havuzun içine attı..ben çokk sevindim..saatlerce gönlümce oynadım..zaten ben suyla oynamayı çokkk severim...geçirdiğim en güzel akşamlardan biriydi...sonra banyodan çıkma vakti gelince çokk ağladım..çünkü benim annem çalışıyo ben onunla çok az oynayabiliyorum..onunla oyun oynarken hiç bitmesin istiyorum...anneciğim bana hep çok değişik oyunlar buluyo ve beni çok eğlendiriyo...beni jetonla çalışan oyuncaklara bindiriyo...top havuzu denen yere götürüyo...robotumu ateş ettirip beni dans ettiriyo...annemle oynamayı çokkkkk seviyorum...anneciğim diyo ki o havuzdan bana yine yapacakmış...hemde daha bol köpüklüsünü ve daha çok eğlencelisini:))

Hiç yorum yok: