MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Temmuz 2010 Perşembe

canım babammm...


canım babacığım çok hasta oldu...artık beni kucağına almıyor..çok fazla benimle oynayamıyor...annem baban ufff oldu diyo...babanı üzme yaramazlık yapma diyo..bende uslu durmaya çalışıyorum..ama yaptıklarımda hangisi yaramazlık çokk ayırt edemiyorum..çünkü ben zaten hiç bi zaman yaramazlık olsun diye yapmıyorum...sadece çevremi tanımaya öğrenmeye çalışıyorum...annemde bende babacığımın durumuna çokkkk üzülüyoruz...allahım inşallah babacığım yeniden sağlığına kavuşur...ona yardım et allahım acısını azalt..uffflarını geçir ki tekrar benimle oynayabilsin beni kucağına alabilsin...bana sarılabilsin...canım babam çokkk geçmiş olsun...

1 yorum:

MOMOL dedi ki...

oyy kıyamam sana, canım benim sen dua et babacığın hemen iyileşir, meleklerin duası kabul olur :)