MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Temmuz 2010 Perşembe

canım kızım


kızım günlük tutmak bana göre değil ancak zaman zaman satırlara dökmek istediğim kelimeler olduğunda bilgisayarımın tuşlarına heyecanla dokunuyorum ve soluksuzca yazmak istiyorum...

şu an 15 aylıksın kızım, bilemiyorum zaman çabuk mu geçiyor yoksa yavaş mı geçiyor inan farkında değiliz...değiliz diyorum annenle konuşunca o da aynı şeyi söylüyor...şu an artık yürüyorsun kızım, ayaklarının üstünde durmaya başladın, koşmanın tadını, keşfetmenin mutluluğunu, balonla oynamanın keyfini almaya başladın kızım...sana ismin ne diye sorulunca hafraa, kaç yaşındasın bi, susayınca şuu demeyi öğrendin kızım...hatta çiş deyince bezine dokunmaya çalışman, balonu boom diye tariflemen, babannen telefonda ayakkabıların nerede diyince ayakkabılarına bakman, kızım öksürük varmı diyince öksürmen iyiden iyiye büyüdüğünü gösteriyor kızım...dedim ya zaman hızlı mı geçiyor, belkide...kolay olmuyor kızım seni büyütmek, yanlış anlama tenbellikten değil...seni her an düşünmekten...annenle zaman zaman dertleşiyoruz, seni konuşuyoruz, hastalanınca bizim gözümüze uyku girmiyo...ne yapsak hangi doktora götürsek...şunumu versek...bunumu denesek...gerçektende çok zormuş kızım...zormuş çünkü seni seviyoruz, senin biran bile incinmeni istemiyoruz bu sebepten dolayı kızım...sen her an mutlu ol, biz üzgün olalım...sen gül biz ağlayalım...sen ye biz aç kalalım...yeterki biz hep senle olalım..sen bizle ol kızım...

seni çok seven babacığın..

Hiç yorum yok: