MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

2 Temmuz 2010 Cuma

İŞTE İLK GÜN

bugün annem beni iş yerine götürdü...sabah erkenden kalktık cicilerimizi giydik...sonra annem, babam ve koray abim şarkılar söyleyerek annemim iş yerine geldik...burayı çokkkk sevdim...burada figen teyzem var bence abla ama o ısrarla teyze dememi istiyor...o annemlerin şefiymiş..ama çok tatlı çok güzel bi teyzeymiş..figen teyzemle oynadım..bana mamalar yedirdi.....beni dairede gezdirdi...sonra aslı ablam geldi gerçekten de o da annemin dediği kadar güzelmiş...sonra hamiyet ablamda geldi ...nilgün teyzem bana oynamam için bi sürü oyuncak verdi...tabak, kaşık hatta hatta renk renk mandalları bile var...küçük bi de çanı var...çok sevdim ben o teyzeyi..hatta cici yaptım...sonra cici annem suzan teyzem geldi ama benim uykum gelmişti o yüzden huysuzluk yaptım ona kendimi çokk sevdirmedim...ayrıca makbule abla ve müberra ablayla da tanıştım..onlarda çok cici ablalar..öğlen babam ve koray abim geldi beraber köfteciye mama yemeye gittik...ama ben yemedim o yüzden annem beni tavukçu diye bi yere götürdü orada acı ezogelin çorbası varmış garson abilerin korkusuna azıcık yedim...ayrıca burda merve abla diye çokk tatlı bi abla var bugün onun doğum günüymüş ama annem benim yüzümden pasta kesimine katılamadı...sonra çiğdem ablamı gördüm oda çokk tatlıymış..leyla ablamı, özlem ablamı, ayşegül ablamı vs....burada bi sürü bi sürü cici ablalar varmış...ben burayı çokk sevdim...annem bana kuşları seyrettirdi bahçeyi gezdirdi..bugün hep annemleydim hep mutluydum...çünkü annemle birlikteyken ben hep mutlu oluyorum...ayrıca ben bugün çokkk uslu durdum...hiç yaramazlık yapmadım..çok akıllı çok cici bi kız olmuşum annem öyle dedi...sonrada e...e...e... yaptım...annem çok güzel insanların olduğu bi yerde çalışıyormuş...inşallah yine bu addaya gelirim ve heppp annemin yanında olurum...

Hiç yorum yok: