MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

1 Temmuz 2010 Perşembe

ORDUMUZ BÜYÜYOR

dün yani 30.06.2010 çarşamba günü gece saat 1:30 da benim yeni bi kuzenim oldu...ona şimdilik dukan mina diyoruz...benim zaten yasir abim ve talha ile 2 kuzenim vardı...ama onlar erkek şimdiki kuzenim kız..onunla çokkk iyi anlaşacağımızı şimdiden hissediyorum..annem diyoki çokkk tatlıymış kukla gibiymiş...o bu dünyadaki en iyi kankam olacak bütün yaramazlıklarımızı beraber yapacağız...gerçi ben elif teyzemi çokkk seviyor ona anne diyorum..belki dukan minayı(adı sanırım zümra olacak) elif teyzemden biraz kıskanabilebilirim...ama yinede çok iyi anlaşacağız..ben yeni yeni bi sürü yaramazlıklar öğrendim...hepsini dukan minayada biran önce öğreteceğim...çokkk mutluyum..iyi ki doğdun dukan mina...


işte bunlar da dukan mina'nın(yani zümra'nın ilk fotoğrafları)


Hiç yorum yok: