MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

5 Ağustos 2010 Perşembe

BAL DUDAKLARDAN DÖKÜLEN İLK HECELER

kızım minik kuzum şu an 16 aylık...şu ana kadar pek çok kelime söyledi ilk söylediği kelimeler ise şunlar...
anne - baba - nanane(annanne) - allah - allahahallah - şu (su) - saat - ağaç - çiçe (çiçek) - teyde (teyze) - aça aça (aç) - babam - merme (merve) - mama - say say - ema (elma ve bilümum meyveler) - fısss (parfüm) - vah vah - aci (acıyo) - bebe (bebek) -te (telefon)(televizyon) - dede - abe (abi) - al - hav hav - mia (miyav) -ba ba ba (meeee) - mini miki - hann(araba) - sasi (yasir) -tota (toka) - titi (tilki) - dan (can) - yaya tatata (yayaya şaşaşa) - anatar (anahtar) - bulum bulum(balon) - hamm - çıça (sıcak) ...

Hiç yorum yok: