MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

5 Ağustos 2010 Perşembe

HASTANE MACERALARIM

geçen gün hastanenin ortapedi bölümünde orada ki hastalara nisbet koşuşturuyordum...aslında hastaneye yürüyememe şikayetiyle getirilmiştim...ama her fırsatını bulduğumda doktorlara inat ve anne babamı yalancı çıkarmak niyetiyle oradan oraya koşuşturuyordum...bi grup doktor abi de toplanmışlar benim koşuşuma bakıyorlardı...ben koşarken annemde habire peşimden geliyordu...ben yine koştum koştum sonra arkamı bi döndüm ki anneciğim yok...eğer onu görmezsem ne yapacağımı merak edip bi sütunun arkasına saklanmış...ben annemi göremeyince hemen geri döndüm...baktım yokk biraz koştum sonra dahaaaa çok ilerdeki babamı fark ettim..dan dan(can can) diye arkasından seslendim..anneciğim beni hemen kucağına aldı ve babacığımla benim halime çokkk güldüler...
ayrıca kan aldıklarında artık hemşire ablaları tanıyorum...açi açi diye kolumun acıdığını söylüyorum..kan alınan her noktamı gösterip açi diyince annem hep uflarımı öpüyo...bende evde annem benimle ilgilenmeyince hemen kolumu tutup açi diyorum..böylece anneciğim beni hemen kucağına alıyor..benimle oyunlar oynuyo...yani daha şimdiden annemin ilgisini nasıl çekeceğimi buldum...

1 yorum:

merme dedi ki...

bubukum gutguturunam hasta olsa da zıp zıp çekirgem (: