MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

1 Ağustos 2010 Pazar

MİNİK KUZUM HASTA

benim tatlımı tatlı ballımı ballı kızım dünden beri çokk hasta oldu...düne kadar koltukların tepelerinde gezen, oyun parklarında tırmanma duvarlarına tırmanan küçüğüm yürümekte çok zorlanıyor...oturunca kalkamıyor..ateşi de ara ara çıkıyor...bugün tüm gün hacettepe çocuk acildeydik...kuzumun iki kolundan da kan aldılar...kuzucum çokkk korktu çok ağladı..acıyo acıyo diye triaj odasını inletti...ayrıca kuzuma hem bacak hem kalça filmi çektiler..çok yoruldu kuzum...miniğim biran önce iyileşir inşallah...seni çokkkk seviyoruz ve iyileşip evimizin içinde neşeyle koşuşturduğun günlerin gelmesini sabırsızlıkla bekliyoruz...anneciğin ve babacığın seni hep ççççççççççççoooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyor ve sevecek miniğim....

Hiç yorum yok: