MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

30 Eylül 2010 Perşembe

BAĞLA BAĞLA!!!!!!!!!

dün akşam anneciğim beni nananemden almaya geç geldi..tezhip dersleri almaya başlayacakmış..tabii ben saat 18:00 da anneciğimin geleceğini daha çok küçükkenden beri biliyorum..annem biraz geç kalsın başlıyorum huysuzluğa beni zaptetmek imkansız oluyor...neyse sonra babam beni almaya geldi bi baktım annem yok babam yalnız gelmiş çok bozuldum çok ağladım ama sonra babacım beni arabaya bindirdi ve beraber annemi almaya gittik..annemi görünce nasıl sevindim nasıl gülücükler yaptım görmeliydiniz..sonra evimize geldik..annem ve babam mama yiyeceklerdi o yüzden beni mama sandalyesine bağlayıp önüme de legolarımı ve yazı tahtamı koydular oynayım diye..ben çok güzel oynadım ama sonra e..e.. saatim gelince anneciğim beni sandalyeden aldı..halbuki ben daha oynamak istiyordum o yüzden bağla:(( bağla:(( diye ağladım..anneciğim ve babacığımı yine şaşırttım..bağlanmayı bile öğrendim çünkü..tabii anneciğim kıyamayıp beni hemen geri bağladı..

2 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Yerim ben seni fındık seni bu ne bilmişlik böyle.Benim de 3 tane torunum var çok özledim biliyormusun,öpücükler minik kuş.

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederiz anneannenin emekleri..