MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

24 Eylül 2010 Cuma

BÜYÜYORUM:))

anneciğim geçen hafta taaa çorum'dan bana bi yazı tahtası aldı...ben de artık her akşam oturup ödevlerimi:)) tahtamda yapıyorum. ödevlerimi yaparken nasıl ciddiyim bi bilseniz...tam yemeliğim yani..nasıl güzel bi oyuncak anlatamam..hele benim gibi yazmaya çizmeye meraklı 18 aylık bebişler için ideal..sonra kalp, üçgen ve yuvarlak şeklinde aparatları var..onlarla da baskı çalışmaları yapıyoruz anneciğimle beraber..sonra annem bana bulum bulum(balon) çiziyo..ben çok neşeleniyorum bulum bulumları görünce..

ayrıca ben artık legolarlada oynayabiliyorum..o kadar büyüdüm anlayacağınız..onları takıp çıkarmak çok hoşuma gidiyor..ve taktıktan hemen sonra tatti(taktı) diyip annem ve babacığımdan kocaman aferinler almaya bayılıyorum..biraz daha büyüyünce ne evler, trenler, gemiler yapacağım o legolarla ben ama henüz o yazdığım şeylerin ne olduklarını bilmediğim için yapamıyorum..

bi de ben dün annemi çok şaşırttım..annem söylemesi ayıptır (niye ayıpmış onu da bilmiyorum ya) bulgur pilavı pişirdi..sıcak olduğu için bana vermedi kendi yiyordu..mama mama bana bana diye ağladım..anneciğimi yedirmedim..ilk kez bi yemek için ağladım..tabii anneciğim dayanamadı hemen bana da bi tabağa koyup bol yoğurtla soğuttu..ve inanmayacaksınız ama ben hepsini hammm yaptım:))

bi ben artık bonduk(boncuk), esek(eşek), ge(geyik), pak(park), emine, bayan(baran), sı (sıla), deynep(zeynep), elif diye biliyorum...

2 yorum:

MEDANŞERİ dedi ki...

gutguturunam artık beni görünce ııhhhh ıhhhh diye kaçıyor benden eskiden beni görünce koşup kucağıma atlayan merrmee mermee diye arkamdan ağıtlar yakan gutguturunam artık bana gelmiyor bile...
Neden? Ben sabahları işe giderken alıp onu da getirmiyorum diye bu neden hep o elif teyzenin yüzünden :D
o alıştırdı sasir abisini servise bindirirken alıp alıp götürdü alıp alıp götürdü gıcık elif teyze yada anne :P onun yüzünden çocuk benden soğudu :D

Dolunay dedi ki...

afiyet olsun bulgur pılavı sana.pıt pıt yagların olsun fıstık.