MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Eylül 2010 Salı

CİCİ BABAM


anneciğim bana marketten hep puding ve yoğurt alıyor..sonra da iyi beslenebilmem için bana yedirmeye çalışıyor.. bense bir iki kaşık alıp huysuzluğa başlıyorum. kıyamet ediyorum yemem diye ppuuu yapıp hepsini tükürüyorum.. anneciğim çok üzülüyor ben yemedim diye, babam da üzülüyo diyecem ama...yarım kalan yoğurtla, pudingimi hep babam bitiriyor. hatta bir seferinde markette yoğurt satan kız, şeftalili mi, çilekli mi olsun dediğin de babam hemen çilekli olsun diye müdahale etti.. sonra da satıcıya ''aslında annesine değil bana sormanız lazım, biz yoğurtları kızımla beraber yiyoruz hatta o yemediği için daha çok ben yiyorum, bari benim sevdiğimden olsun..'' dedi..

4 yorum:

Sihirli Günce dedi ki...

bu iştahsızlık çok fena.Dönem dönem bizde yaşıyoruz..Yoğurt olayında ise çok güldüm.Olsun en azından çöpe gitmiyor.Onlarında beslenmeye ihtiyaçları var.Koca bebeklerin:)))

gutguturuna dedi ki...

sihirli günce koca bebek tabirin süperr hiç bu açıdan düşünmemiştim..

dikisdersi dedi ki...

:)buyuk bebegin kim oldugunu anladık :)afiyetler olsun

gutguturuna dedi ki...

dikiş dersi:)))))