MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

28 Eylül 2010 Salı

EEEEEEEEE....

dün akşam sehpanın üzerinde duran ve anneciğimin ellememe izin vermediği minik saksı içinde ki çiçeği annemin gözünün içine bak baka almayı denedim..ama baktık ki anneciğim kızmıyor ben de hemencecik alıverdim..sonra elimden düşürdüm ve yere biraz toz döküldü..ben kırdığımı sanarak çok korktum ve annemin yanına koşup eeeeee...dedim..annem pek önemsemedi..tekrar dökülen tozların yanına gidip eeeeee..dedim..ve eeeee...diye defalarca tekrarladım..meğerse annem benim tepkimi ölçmek için sesini çıkarmıyomuş..sonra eeee...demem çok komiklerine gitti ve babacığımla gülüştüler...

sabahta annem bana cevizli pekmez yedirmeye çalıştı..ama ben kaşığı görür görmez daha tadına bile bakmadan ööööğğğ...dedim..anneciğim şaştı kaldı nasılda herşeyi bildiğime..

4 yorum:

Medanşeri dedi ki...

'eeeeeee'yi meğersem dün elif teydesi öğretmiş ona. (:
koltuğun üzerine bişiiler dökmüş gutguturunam teydesi de 'eeeeee gutguturunam naptın' demiş ondan aklında kaldı demek. :D
kızından son dk. haberi veriim şuan uyuyor :D

mine dedi ki...

eeeee
ööğğğğğh
:) çok tatlısın : )

mine dedi ki...

ya pardon ya ikinci yazıyı okuyunca dank etti
yazıyı yazanın ve tatlının kim olduğu çok güldüm
sevgiler...

gutguturuna dedi ki...

evet minecim:))