MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Eylül 2010 Çarşamba

ELİF TEYDE ME...

elif teydem benim bu dünyada en sevdiğim akrabam..o sasir(yasir) abimin ve zümranın annesi...ama bende onu çok seviyor ve hatta ona anne diyorum...zaten üç kişiye bi anneme bi nananeme(anneanne) bi de elif teydeme anne diyorum..böylece de toplamda üç tane annem olmuş oluyor..hangi çocuğun üç annesi var ki..hem böylece annemden hiç ayrılmamış oluyorum..bi annem gitse diğer annem yanımda oluyo..tabii anneler günü denen gün geldiğinde ne yapacağımı bilemiyorum..üç anneye hediye almak harçlıklarımdan oluşturduğum bütçemi beya sarsacak sanıyorum..belki babam yardım eder ..gerçi babam böyle para harcanan özel günlere hep karşıdır..bende babamın yolundan gidersem harçlıklarım bana kalır:))neyse elif teydemin benden başka iki çocuğu daha var..hatta bi tanesi daha 2 aylık bebek..biz ona kısaca zümra neden böyle zümra derdini söyle diyoruz..sasir abimse abisinin balları diyo..her neyse ben elif teydemi çok kıskanıyorum..hep benle ilgilensin hep beni kucağına alsın istiyorum..hatta sırf benimle ilgilensin diye tırnaklarımı gık gık yapmasına(kesmesine), saçlarımı taramasına, elbisemi değiştirmesine izin veriyorum..beni değilde kendi çocuklarını kucağına alıncada numaradan dikkat çekmek için ağlıyorum..çünkü o beni çok eğlendiriyo..hep bana bi sürü oyuncak alıyo..beni evine götürüp müzik açıp dans ettiriyo..hatta bıdı bıdı(bıcı bıcı) bile yaptırıyo..elif teyde seni çok seviyorum..sende beni sev tamam mı...bu posttaki güzel çiçek buketini de sana armağan ediyorum..

3 yorum:

Dolunay dedi ki...

kuzuya masallah ,cok sanslı 3 annesı oldugu ıcın.benımkının ananesı baska sehırde.teyzesıde yok :(

gutguturuna dedi ki...

senin için üzüldüm canım..annenne ve teyze ilaç gibi hele de çalışan anneysen

BUBUKUM dedi ki...

Canım kızıma geç de olsa sonsuz teşekkürlerimi bir borç bilirken;sana şu gerçeği itiraf etmek istiyorum.Senin anneni çok kıskanıyordum.sasir abin onu öyle çok seviyordukii(hala daha öyle)sen beni sevmeyeceksin diye ödüm kopuyordu,sen de itiraf etmelisin ki bebekken bize hiç pas vermiyordun,kucağımıza alıp doya doya sevemiyorduk prensesimizi.Tabii büyüyüp gerçeklerin farkına vardığında benim sevgimi o üstün zekanla fark edebilmen zor olmadı.Sen benim için bu dünyanın tek prensesisin,sana bakmaya sevmeye doyamam kii...Canım kızım seni çok seviyorum hem de çok gudgudurunam prensesim benimmmm