MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Eylül 2010 Cumartesi

İŞTE BU DA BENİM BAYRAMIM

bu benim geçirdiğim 2. ramazan bayramı...bayramlar pek güzelmiş..ben çokkk sevdim...bayramın 1. günü annemle babam erkenden kalktılar..babam bayram namazına gitti annemse ona mükellef bi kahvaltı hazırladı...sonra benim uyanmamı beklediler...ama benim herşeyim terstir..her zaman saat 7 olmadan uyanan ben saat 8.5 a kadar horul horul uyudum...tabii annemlerin kahvaltısındaki herşey soğudu..sonra uyandım..annem ve babamla kahvaltı yaptım..sonra cicilerimi giydim..annem bana beyaz bi elbise almıştı...nananemlere bayramlaşmaya gittim..aslında bayramda safranboluya gidecektik ama babacığım gitmek istemedi..nananemde bu bayram tanıştığım şeşer denen renkli ciciler vardı...nananem bütün şeşer kabını bana verdi..yasir abimle birlikte şeşerlerle oynadık..dedemle, nananemle,dayımla, teyzelerimle ve yengemle bayramlaştım..aslında annem onlara giderken çok harçlık alabileyim diye el öpmesini öğretmişti..ama oraya gidince heyecandan unuttum..o yüzden harçlık açısından kesat bi bayram geçirdim..bi tek dayım ve cevat amcamdan harçlık koparabildim..sonra büyük halam olan nurten halama gittim..o da bana şeşer verdi..orada çorba içtim..sonra teyzemler, dayım, yengem ve yasir abim, talha ve zümra bize geldiler..onlarla oyuncaklarımla oynadım..aslında daha doğrusu oyuncaklarım yüzünden kavga ettik..kim hangi oyuncağı ellese diğerleri ona sahip olabilmek için avazı çıktığınca bağırdı:))biz yasir, talha ve ben çok eğlendik ama annemleri bilemem özelliklede kulak zarları çok eğlenmemiş olabilir..sonra gülten halama gittim...o da bana bi sürü şeşer verdi..top verdi..bi de evinde bi kasenin içinde bi sürü taş varmış onlarla oynamama izin verdi...ben çok mutlu oldum..ece ve efsun ablamla oynadım..kirpi gördüm, güneş gözlüklerini taktım..sonra yoruldum ve eve gelip e..e...e .. yaptım..
bayramın ikinci günü babamın arkadaşı olan amcalara gittik..orlarda bana tesbih verdiler..cd kabı verdiler..benim oynayıp mutlu olmam için herşeyi yaptılar..sonra komşu teyzelere de gittik..orada da çok eğlendim..misafirlere kolanya ikramlarını benim yapmama izin verdiler..ben kolanya dökmeyi çok severim..ziyaret ettiğimiz yerlere getirdiğimiz çikolataları da ben kucaklayarak getirdim..sonra nananemde kapıya şeşer istemek için gelen abi ve ablalarıma ben şeşer ikram ettim...hemde bol bol bi sürü verdim..hatta bi seferinde de annemler dışarı çıkarken çikolata çantasını almayı unutmuşlardı..ben hemen çantayı alıp anneciğime getirdim ve tanta tanta diye canım annemi uyardım..anneciğim benimle gurur duydu, beni öptü kokladı..bende şımardım tabii..yani çokkk iş yaptım anlayacağınız..bi de sanırım ben birilerinin evine gitmeyi çokkk sevdim..
bayramın 3. günü beypazarına gittik..orada havuç suyu içtim..karadut suyu içtim..tarhana çorbası yedim..annemle babam da gözlemeler, dolmalar yediler..bana fır fır ve mızıka aldılar..bi dolu gezdim..sonra bi tarlaya girip domates bile topladım..gerçi ben onlara ema diyorum..orda da çok uslu durdum..annemle babamı hiçççç üzmedim..ve böylece bayramı bitirdim....herkeze en az benim ki kadar iyi bayramlar...
bunlar benim bayramlıklarım...

1 yorum:

MEDANŞERİ dedi ki...

sonra alış-verişten deli gibi aç gelen biz o domatesleri ve salatalıkları afiyetle yedik (:
gutguturunamın da kulaklarını çınlattıkkk kendi gibi en minik domatesleri toplamış diye... (: