MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Eylül 2010 Pazartesi

KORAY ABİM'E BAŞARILAR.....

koray abim 19 mayıs üniversitesi bilgisayar mühendisliğini kazandı...geçtiğimiz hafta sonu annem ve babam onu üniversiteye götürmek için samsun'a gittiler...beni nananeme bıraktılar..ben hiç yaramazlık yapmadım..nananemi üzmedim..ama hasta oldum..biraz kustum..benim koray abim okuyup çok büyük adam olacakmış..annem diyo ki afra sen de koray abini örnek al onun gibi başarılı ol..ben de buradan koray abiciğimi kutluyorum...çokkkkk büyük adam olunca çikolatalar beklediğimi unutmamasını temenni ediyorum..rabbim zihin açıklığı versin koray abicim...allaha emanet ol..

Hiç yorum yok: