MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Eylül 2010 Cumartesi

LA....LA.... LA.....

biliyomusunuz ben çok büyüdüm...hatta yarın tam 1.5 yaşıma gireceğim...ve inanmayacaksınız ama ben artık şarkılar söyleyebiliyorum...ve şarkı söylemeyi de çokkk seviyorum...
  • ilk söylediğim şarkı en büyük kim allah şarkısıydı...daha çokk küçükken annemler en büyük kim şarkısını söylediklerinde allah diye bağırıyordum...
  • daha sonra ali babanın çiftliği var şarkısını öğrendim ve kuzuları var der demez meee meee diye şarkıya eşlik edebiliyordum...
  • anemi ve babamı en çok şaşırtan ise say say şarkısını söylememdi...hele şarkının son bölümünde işte küçük kurbağa bu kafiye çok hoş geliyo kulağa kısmında gösterdiğim performans parmak ısırttırır cinstendi...
  • eylemin aman şarkısında da can bu can benim kısımlarındaki canları ve amanları pek güzel hesaplayıp uygun yerlerde eşlik etmem annemle babamın gözlerini yaşartmıştı...
  • şimdi ise favorim arı vız vız vız...ayı bıp bıp bıp diye mırıldanırken nasıl tatlı oluyorum bir bilseniz...
  • sonra tavşan kaç şarkısınıda tavta ta diye pek güzel icra ediyorum...
  • bi de yalancı çoban hikayesindeki yalancı yalancı kısmını yayayayaya...diyerek söyleyebilmem de gayet başarılı diyo annem...
  • tabii arkadaşım eşşek ve çakkıdı çakkıdı bi de düm tek tek şarkılarındaki performansım da görülmeye değer doğrusu..
  • hatta maşallah deyin ama ey bi si ci di ef çi diye ingilizce alfabeyide sayabiliyorum..bunu bana babam öğretti...

2 yorum:

MEDANŞERİ dedi ki...

sadece söylemiyor söylerken de bir güzel danslarınla eşlik ediyorsun ... :D
zııpppplaaaaaaa....:P
maşallaahh gutguturunama...
bugün sana çok güzel tokalar gördüm ama alamadım :(
mazeretim vardı :D
taaçşş taaççşşş diye geldiğinde tekrar yanıma o tokalardan alıp takacağım (;

MOMOL dedi ki...

yerim ben onu...bitanede bana söylesin bakıyım bir şarkı :)