MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Eylül 2010 Pazartesi

MERME TEYZEM BİR TANEDİR

benim merme teyzem kız değil bişedir...hiç ders çalışmaz ama girdiği bütün sınavları hep kazanır..hep ama hep birinci olur..daima çokkk başarılıdır..bugün teyzem hayatında çok istediği bir hedefini gerçekleştirdi..kariyeri için önemli bir adımmış..gazi üniversitesinde yüksek lisansa başladı..merme teyzeme başarılar diliyorum..artık benimde yüksek iktisatçı bi teyzem olacak....(Not:merme teyzemle çekilmiş bi fotoğrafımı yayınlayacaktım ama teyzemin kızacağını tahmin ettiğimden onun aldığı cicimle çekilmiş bi fotoğrafımı yayınlıyorum..)

4 yorum:

MEDANŞERİ dedi ki...

aynen katılıyorum gutguturunam senin merme teyzen kız deil bişiii :D
merme teyzene dua et de şu kıdem sınavından da geçsin hayırlısıyla
:(

MOMOL dedi ki...

gutguduruna diyorda doğru diyor, potur esse sen kız değil başka bişisin :D inş. kıdem sınavından geçersinde kıdemli bir insan olup benim gözüme girersin :D

hafsahatun dedi ki...

tebrik ederim çok güzel bi blog bi anı defteri oluşturmuşsunuz....
bende bu günlerde kızlarımın günlüklerini sanala aktarsam mı diye düşünüyorum ama baya zor..büyük kızım 3,5 yaşına geldi küçüğüm ise 1,5 yaşına yaklaştı...aktarmaya kalksam kaç ay sürer bilemiyorum...
sakın aksatmadan devam edin..
çook güzel oluyo....
bene ankaradayım...bakarsınız blogcular buluşması olurda karşılaşırız...:D
selametle...

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederim hafsahatun...allah bağışlasın ben bi taneyle başedemezken sen iki tanenin hakkından geliyosun..rabbim kolaylık versin sana..ama yinede biran önce günlük projeni gerçekleştir..çocuklarımıza bırakabileceğimiz en güzel hatıralar bence bunlar..