MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

26 Eylül 2010 Pazar

YAŞASIN HAFTASONU

benim anneciğim çalıştığı için ben onunla sadece haftasonları beraber zaman geçirebiliyorum..bu cuma annem kutlamalara erken başladı ve işten gelir gelmez beni ve bi dolu oyuncağımı parka götürdü..pakta ki tüm çocuklar hemen yanıma geldiler..tabii oyuncaklarım için..orada gönlümce oynadım sonra eve gelip en sevdiğim aktiviteyi yani bıcı bıcı yaptım..

cumartesi günü sabah erkenden nananemide alıp alışveriş merkezine gittik..benim kışlık cicilere ihtiyacım varmış..ben alışveriş merkezinin oyun merkezinde top havuzunda tabi ki canım babamın gözetiminde gönlümce oynarken; annem ve nananemde bana bi dolu ciciler aldılar..chicco'dan kırmızı bi jile ve çok cici bi şapka sonracığıma zara'dan cici bi elbise, mother care den eşofmanlar, pijamalar, pandifler ve daha neler neler..hatta güneş gözlüğü bile aldılar çünkü ben gözlükleri çok seviyorum..çok güzel bi gündü ama düşüp biraz burnumu ve göz altımı yaraladım..çok canım yandı ağladım..

pazar günü babacığım bizi çok güzel bi yere açık büfe kahvaltıya götürdü..bi sürü mama vardı..ama ben yemem biliyosunuz..annemin zoruyla az buçuk mama yedim..ama ben bugün kitap okumayı öğrendim..yalan değil inanın..tüm gün nananemin bana aldığı caillou kitabımı okudum..anneciğimi ve babacığımı hiç üzmedim..1.5 yıllık hayatımda bi şeyle hiç bu kadar uzun süre oynamamıştım..hatta kitapta sera'yı görüp sera dedim..annem sıla diyom zannetti(sıla nananemin komşusu, sera'yı sıla'ya benzettiğimi sandı annem)ben tekrar net bi şekilde sera dedim..annemle babam şaştı kaldı:))neyse yine 2 tane bulum bulum(balon) ise kısa günün karı oldu.. sonra evde yine bıcı bıcı yaptım..şimdi ise müzik çalan gece lambamın eşliğinde uyuyorum..annemse bilgisayar başında özel kalemliğimi yapıyor:))

3 yorum:

Medanşeri dedi ki...

zaten dün sabah nananesi görür görmez ufff yavrumm bunu kesin parka getirmişler düşürmüşlerdir demişti :D
nanane haklı çıktı yine :P

mine dedi ki...

ne kadar tatlı bir günlük bu
büyüdüğünde keyifle okuyacak
nananesi anne ve babasıyla birlikte gülecek bir güzel
ilk okuduğu kitap da daha bir özel olacak inşallah : )

gutguturuna dedi ki...

sağol mine ablası..