MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Ekim 2010 Salı

19. AYIMA GİRDİM...

ben büyüdüm büyüdüm bugün tam 19. ayımı doldurdum..annem ve babam bugün beni aşıya götürdüler..fakat boğazım ve kulağım rahatsızmış aile hekimimiz olan doktor teyze aşı yapılmasına izin vermedi..benim için tam bi kutlama oldu:))sonracığıma ben artık cümle kurabilmeye başladım..ilk cümlemde baba mama..yani baba bana mama yap..mamayı babamdan istiyorum ki anneciğim yorulmasın..o zaten benim herşeyimle ilgilenip yoruluyo gerçi o çok memnun zevkle bakıyomuş bana ama babamda beslenmemi üstlendiği için işi biraz kolaylaşıyo..sonra laf aramızda babam çokk güzel mamalar yapıyo..hatta babam diyo ki ben büyüyünce sabah beraber kalkıp mükellef kahvaltılar yapacakmışız baş başa baba kız..neyse ben bu sabah bi de uğur böcekli çorap dedim..annem nasıl çorap diyo ben ugu böde diyorum..sonra petete(peçete) isteyip burnumu silebiliyorum..kaybettiğim oyuncaklarımı bulunca budu(buldum) diyorum..ama asıl en önemlisi ben artık nananeme anneanne diyebiliyorum...


Not: buradaki fotoğrafımda 7-8 aylığım..

5 yorum:

PEPELA'S GARDEN dedi ki...

Oy maşallah sana minik prenses.. :)

thalassapolis dedi ki...

maşallah sana :)

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler pepela's garden..

çok teşekkürler thalassapolis..

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Sağlıkla,mutlulukla tüm sevdiklerinle nice nice 19 aylara inşallah :) bir öpcük aldım yanaktan :)

gutguturuna dedi ki...

çok sağol zeliha ablası..