MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

6 Ekim 2010 Çarşamba

ANNE ANNEEEEE

bi süredir en sevdiğim oyunu sizinle paylaşmak istiyorum..oyunun ismi anne..ben anneme değişik ses tonlarında anne diyorum..annemde her defasında farklı bi eklemeyle bana efendim diyo..yani çok basit bir oyun..ben bi kaç gündür kargalar daha kahvaltısını yapmadan sabahın köründe kalkıyorum..yatağımdan doğrulup anneciğime sessizce 'anne' diye sesleniyorum.. annem hemen 'efendim kızım' diyo..sonra ben anne demeye devam ediyorum ama ses tonum her seferinde başka ve gece olduğu için fısıldayarak(ki ben bu yaşta fısıldamayı bile biliyorum)komşu teyze ve amcalar uyanmasın diye..anneciğimde hiç üşenmeyip her seferinde yanıt veriyo..
'anne' 'efendim kuzum'
'anne' 'efendim boncuğum'
'anne' 'efendim aşkım'
'anne' 'efendim ballım'
'anne' 'efendim tatlım'
'anne' 'efendim prensesim'
'anne' 'efendim balböcüğüm'.............

sonra bazen 'baba' diyorum peki babam ne diyo hiç arkasını dönüp horul horul uyuyo:))))

14 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Eeeeeeeee boşa dememişler, En Son Babalar Duyar diye...

Deli Anne dedi ki...

Ah o babalar vah o babalar di mi kuzucuk:)

anneanneninemekleri dedi ki...

Çok tatlı yaaaa.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Anne deyısının altında, kız cocuk oldugu ıcın, bıraz da gıt basımdan babamı ıstıyorum yatıyor ama bız anneler cok sevınıyoruz hep bızı sayıklıyorlar dıye...bıraz buyusun serpılsın, dillensın o zaman gor bak :)
Baba benı alsın - baba su versın - baba yedırsın - babamla gıdıcem !!!
Yük hafıflıyor mu HAYIR !!!
Baba - kız dagıtsın / anne toplasın hayatı devam edıyor malesef :D
Bu arada blog adı nerden ? GUTGUTURUNA ???

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Ama bu kuzu çok tatlıymış!
Hem de çok eke maşallah
Ne de güzel konuşuyor öyle:)

gutguturuna dedi ki...

ziyaretleriniz için öncelikle hepinize teşekkür ederim..

birdamlacık yağmur çok sağol

ecenin annesi mine: gutguturuna lazca sanırım..ben karadenizliyim..annem saçı yok diye kızıma gutguturuna diyodu bebekken oradan kaldı

deli anne ah ki ne ahh:))))

anneanneninemekleri çok sağolun

ve cici babacığım çokk fenasın sen:))

Ömer Tuna dedi ki...

Maşallah yaa vesikalık fotorafına bayıldım. Hemşo sayılırız eşimde karadenizli

Latife dedi ki...

Assalamu allekum! MashAllah bu kadar guzel bir gunluk! Kızınız icin mukkemel hatıra olacak. Allah mutluluk size versın!

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederim ömer tuna
as. latife..
ziyarettiniz ve güzel temennileriniz için çok teşekkürler..

bir güzel çift dedi ki...

maşallah yaa...tam bir prenses...

müberra dedi ki...

merabalar,
en güzel seslenişin cevabıda bi o kadar güzel...Maşallah SubhanAllah...Çok tatlısın Afra...Teyzen Müberra.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler bi güzel çift..

teşekkürler müberra ablacım ama gerçek yorumunu yazmamışsın..çekinme:))))))))

Dolunay dedi ki...

kırk bın kere masallah dıyeyım.anne lafını duymaya cok özenıyorum bende.daha var ama :)

gutguturuna dedi ki...

sağol dolunay..tez zamanda darısı başına..dünyada duyduğun en güzel sesleniş..