MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

4 Ekim 2010 Pazartesi

ANNEM SÖZ VERDİ


geçtiğimiz haftasonu annem benimle çok ilgilenemedi..evde büyük temizlik vardı çünkü..yazlık-kışlık ayırımı falan..annem dip köşe, pencere baca, a dan z ye her yeri temizledi..pırıl pırıl oldu evimiz..her yer yumuşatıcı kokuyo mis gibi..ama bu temizlik yüzünden benimle fazla ilgilenemedi..hatta annem böyle zamanlarda biraz gergin ve agresif oluyor..beni yaramazlık yaptım diye azarladı..sonra üzülüp geldi öptü kokladı ama ben anneciğime o da bana doyamadı bu temizlik denen şey yüzünden..pazar günü eve yardımcı kadın geleceği için annem beni babacığımla babanneme yolladı..orada babannemle, ayten halamla oynadım..hiç yaramazlık yapmadım..orada da çok eğlendim ama annemi de aramadım değil..anneciğimde benimle yeteri kadar ilgilenemediği için benden defalarca özür diledi..ve bugün bana söz verdi..önümüzdeki hafta sonu ben ne istersem yapacakmış..beni top havuzuna götürecek, bütün jetonlu oyuncaklara bindirecek hatta balon alacak ve eve gelince de bol köpüklü benim sevdiğimden bıcı bıcı yaptıracakmış..sonra beraber oyunlar oynayıp, müzik eşliğinde dans bile ettirecekmişiz..az önce beni uyuturken hepsini bana bir bir masal gibi anlattı..önümüzde ki hafta sonunu iple çekiyorum..yatcaz kalkcaz....yatcaz kalkcaz...yatcaz kalkcaz...cici hafta sonu gelecek:))))))))))))))

4 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

oyyy yerim ben seni,babanneye gitmiş,yaramazlık yapmamış,:))ne cici şeysin sen maşallah..Rabbim nazarlardan korusun..
Çok cici bir haftayı haketmişsin prenses..Yatıp kalkıp,cici günlere ulaşman dileğimle..:)

gutguturuna dedi ki...

iyi temennilerin için teşekkür ederim zeliha ablacığım..

SERRA dedi ki...

yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz :))
çok tatlısın Afra....

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler serracığım..