MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

12 Ekim 2010 Salı

ARI VIZ VIZ VIZ

bu akşam babacığım eve poşet içinde bişey getirdi..anneciğim beni yanına çağırıp 'afra kızım bak bakalım çantada ne var' dedi..poşeti annemle birlikte açtık..tahtaların içinde sarı renk bi şey vardı poşette..anneciğim dedi ki 'kızım bak arı vız vızlar sana bal yapıp yollamışlar'..ben çok sevindim bay bay bay(bal) diyerek hey yatatın(yaşasın) sevinç naraları attım..peki ben balı seviyomuydum..asla..hayatta ağzıma sürmüyordum..anneciğim bi kaç kez zorla vermeyi denemişti ama başarılı olamamıştı..ama arı vız vızlar söz konusu olunca akan sular durdu.. bu oyunu çok sevdim bayı(balı) parmaklaya parmaklaya yedim..hatta hımmm diye diye:))

6 yorum:

Serap dedi ki...

Bal bu küçük hanıma yarasın, onu büyütüp, sağlıklı yapsın inşallah.Yüzünden de gülüşün hiç eksik olmasın.

Serap dedi ki...

Bal bu küçük hanıma yarasın, onu büyütüp, sağlıklı yapsın inşallah.Yüzünden de gülüşün hiç eksik olmasın.

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler serap ablası..

neval dedi ki...

hoşgeldin minik kız

gutguturuna dedi ki...

hoşbulduk neval ablası

Râna dedi ki...

Şifa olsun(!)

Google dan bir şeye bakıyorum tevafuken sayfanıza denk geldim. O da; ''Arı vız vız'' başlığınız:)bu başlığı görünce daha önceden dinlediğim bir hikaye vardı onu mu paylaşmışlar dedim ama değilmiş:)gerçi aradığım hikaye değildi ama dinlemeyi seviyorum:)

Sevgiler!