MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

5 Ekim 2010 Salı

BİLMİŞ CİMCİMEM YENİDEN

ben çok küçük aylarımdan itibaren 'Allah' diyebiliyordum..hatta 6 aylıktan bu yana en büyük kim dendiğinde: 'Allah' diyordum..şimdi ise bi kaç haftadır ezan sesi duyar duymaz Allah Allah diye bağırıp herkezi uyarıyorum...

tabii bi de kızınca 'allah allah' diyorum ama o başka:)))

2 yorum:

MOMOL dedi ki...

yerim senin o bilmişliklerini, maşallah sana cimcime :)

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler momol ablacığım...malum sülalemden geliyo bilmişliğim..