MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

26 Ekim 2010 Salı

BULUM BULUM

dün akşam canım babacığım bana muhteşem bi süpriz hazırlamıştı..ben annennamde yasir abimle oyunlar oynarken babacığım gitmiş hiç üşenmemiş bana bi sürü bulum bulum(balon)almış hem de bazıları tavtanlı
 (tavşan)..onları şişirmiş benim mama sandalyemin üstünü doldurmuş..ben nasıl sevindim bi bilseniz..bi biriyle bi diğeriyle oynadım..
bi de caillou'u hikaye kitabı almış üstelik stiker hediyeli..kitabı annemle okuduk sonrada stikırları mama sandalyeme yapıştırdık..üstelik bi çoğunu ben kendi minik ellerimle yapıştırdım..o kadar güzel bi akşamdı ki hiç uyumak istemedim..anneciğim beni yatırdıysa da ben indi indi( yani yataktan indir) diyerek geri kalktım..bi de ben artıkkk anne del..diye annemi çağırabiliyorum..bazen de dan del(can gel) diyorum:)))bi de bulumlar için şişi şişi(şişir) diyebiliyorum..

5 yorum:

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Oooo sen artk iyice büyümüşsün :) maşaallah sana.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler beyaz hanımeli evet ben kocaman oldum:))

Bayram Kombesi dedi ki...

afferin sana Afra, annene sole arada videolarini da eklesinde senin aksaninla duyalim konusmani

gutguturuna dedi ki...

iyi akşamlar bayram kombesi..annem video yüklemeyi beceremiyomuş:)))denemiş ama yapamamış..

can istanbullu dedi ki...

Kızım sana istemediğin kadar balon alacağım. Bende senin gibi balonu çok severdim. Sayende hala balonla oynuyorum kızım