MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

27 Ekim 2010 Çarşamba

CAİLLOU' NUN KIZ KARDEŞİ KİM??


anneciğim geçenlerde bana bi soru sordu??
''caillou' nun kardeşi kim??kızım dedi''
ben hemen ''afya(afra)'' diye yanıtladım..herkes ki başta müberra ablacım olmak üzere bana çok güldü..ama ben caillou yu çok seviyorum ve onun kardeşi olmak istiyorum:))


yine anneciğim ''kızım dedi bugün ne seyrettin?''
ben ''kayu''
peki caillou da clementain var mıydı?

ben ''hı hı''
peki gilbırt var mıydı?
ben ''hı hı''
peki rozi var mıydı?
ben ''hı hı''
peki sara var mıydı?
ben ''hı hı''
peki alexander var mıydı?
ben ''ııııı ııııı'' :))) yani kim var kim yok farkındayım..

5 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Seda, canim sen cocuk mu kandiriyosun! Afra kocaman bi kiz, bilir herseyi,alexander da kimmis. Yutmaz boyle numaralari yutmaaazzz.

gutguturuna dedi ki...

haklısın bayram kombesi ne bilmiş oluyor bu devrin çocukları:))

can istanbullu dedi ki...

Kızım bir caliu hayranı.Zaten geçen bir yerde söyleniyordu,dünyanın en şirin keli diye..

müberra dedi ki...

cayunun kardeşini öpüyorum...

gutguturuna dedi ki...

o da seni öpüyor müberra ablası..