MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

27 Ekim 2010 Çarşamba

CİMCİMEDEN İNCİLER

ben şu aralar çok lezzetli bi içecek keşfettim..ayan ayan(ayran) diye evde dolaşıyorum...hımmm bi lezzetli ki..özelliklede pipetle içmek çokkk hoşuma gidiyor..bi dolu pipet alıp men men(ben) diyerek pipetlerin bi birini takıyorum bi diğerini takıyorum..bu arada da fark etmeden bir bardak ayranı hüppppletiyorum...hımmmm...

bi de ben bu akşam babacığım bisküvi verince tetetü (teşekkür ederim) dedim..çok kibarımdır yani:)))
bi de bi de biraz ayıp bi şey paylaşacağım sizlerle ama aramızda kalsın tamam mı?? ben artık bazı şeylerin yani işte bazı şeylerin yani anlarsınız ya işte bazı şeylerin ayrımının farkına vardım sanırım..kaka yaptığımda tata(kaka) diyorken eğer kaka değilde gaz çıkardıysam bupss diyerek anneciğimi uyarıyorum..böylece yanlış alarmlara mahal vermiyorum:)))))))))))


sonracığıma kedi ne der diyince miavvv diyorum ve at görünce at at at diye çok seviniyorum..

6 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım büyüdü ayran içiyor. Tabiiki ilk ayranı baban verdi sana di mi kızım..Diğer gaz çıkarma meselesi seni tebrik ediyorum ,ancak zaten benim için farketmiyor. Çünkü altını annen değiştiriyor. Zaten bilirsin ben pis işlere karışmam..Öptüm kızım

uğurböceği dedi ki...

slm.canım blogmda sana ödül gönderdim.alırsan sevinirim.

Deli Anne dedi ki...

maşallah sana.. çok ii yapıosun:)

gutguturuna dedi ki...

uğur böceği çokkk teşekkür ediyorum...kucak dolusu sevgiler..

Adsız dedi ki...

Highly enегgеtic artіcle, I еnjoуеԁ
that а lot. Wіll therе bе a ρart 2?



Feеl free tο νiѕit my ωeb page .
.. SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

What's up, its fastidious paragraph regarding media print, we all know media is a impressive source of information.

Feel free to visit my web site - SEOPressor V5