MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

20 Ekim 2010 Çarşamba

CIZZSS OLDUM

dün anneciğim ve nananeciğimle aşıya gittik..bu benim son aşım..18. ay karma aşısı..ama ben hasta olduğum ve antibiyotik kullandığım için aşımı 19. ayımda daha dün yaptırabildim..benim doktor kontrollerim için bu hafta anneciğim rapor aldı..annem yanımda olduğu için öyle mutluyum ki aşıya gitmek bile hoşuma gitti..takti(taksi)ye bindik sonra aneannemi de aldık ve sağlık ocağına gittik..ben sevincimden ne yapacağımı bilemedim..bi şımardım ki sormayın..bi yanımda annem bi yanımda anneannem..ama sonra hemşire teyze geldi ve cızzsss....biraz ağladım ama çok değil..sonra oradan büyük halama gittik büyük babannem trabzondan gelmişti onu görmeye..bu arada taktidi amcaya payasını yine ben verdim..

bugün ise aysel yengeciğime gittik..ben talhanın oyuncaklarıyla oynayacaktım..yine taktiye bindik anneannemi aldık ama ben bi kustum ki annem beni süslemiş ciciler giydirmişti hepsini pislettim..annemin üstünüde öög yaptım..taktidi abinin koltuğu da öögg oldu..ama annem ıslak mendil denilen mucizevi şeyle koltuğu bi güzel temizledi..taktici abiye de dedi ki''merak etmeyin eskisinden bile temiz oldu'' taktidi amca güldü anneciğime teşekkür etti..sonra yengeme geldim..ama yine kustum..sonra tekrar tekrar ve tekrar defalarca kustum..sanırım midemi üşütmüşüm..yengeciğimin bütün halıları öggg oldu..ama o bana hiç kızmadı..annem, yengem ve anneannem tüm gün boyunca ellerinde ıslak mendil benim kustuğum yerleri temizlemek için koşuşturup durdular..ahmet talha ise kuttu kuttu deyip benim kustuğum yerleri herkeze gösterdi..ben ahmet talhanın cicilerini giydim..ama onlarıda sırayla kustum..annem de aysel yengemin kıyafetlerini giydi..bu arada yengeciğim bi güzel pastalar yapmıştı ama ben hiç yemedim..sonra dayım geldi..beni sevdi..aysel yengem de bana nane limon kaynattı ama ben içmedim sonra bana çorba yaptı biraz ondan yedim ama o da şu an kolidordaki halının ve bizim apartman girişimizde ki mermerin üstünde..yani onu da kustum..hiç bişey yiyemediğim için bitap düştüm bıcı bıcı yaptım tertemiz oldum şimdi de eeee yapıyorum..anneciğimde olup biteni size naklen yayınlıyor..lütfen cici ablalarım ve teyzelerim ne olur bana dua edinde sabaha iyileşmiş olayım..yoksa annem beni doktora getirecek..

7 yorum:

uğurböceği dedi ki...

kıyamam.geçmiş olsun.annecin öpsünde geçsin.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Tatlı bebiş, inşaalah bir an önce iyileşirsin. Çok geçmiş olsun. Acaba aşı mı dokundu? İnşaalah sabaha bişeyciğin kalmaz, tatlı rüyalar. Sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederiz uğurböceği
teşekkür ederiz beyaz hanımeli..
iyi temennileriniz için çok sağolun..kucak dolusu sevgiler..

Swotpisces dedi ki...

Geçmiş olsun, çok şeker maşallah.

Sevil dedi ki...

ay ay yavrum kıyamam
aşı onların iyiliği için Allahım acısını en kısa zamanda alsın .
Yavrunuza rabbim hep şifa versin hastalıklar uzak olsun
sevgiler

annemineli dedi ki...

Merhabalar; geçmiş olsun, bende 100.izleyiciniz oldum....Sevgilerrr...

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler swotpickes sevgiler

çok teşekkür ederim sevil bizdende kucak dolusu sevgiler

merhaba annemin eli çok teşekkürler..