MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Ekim 2010 Cumartesi

DİZANTERİ OLMUŞUM


çarşamba günü habire kusmuştum ne yesem hepsi kısa sürede midemi terk etmişti..perşembe günü kusmaya bi de ishal eklendi..ve sonrasında da ateş..hemen medikana hastanesine gittik bana serum taktılar..sonra kaka tahlili istediler..tahlil sonucunda amipli dizanteri çıktım..ben parmak emiyorum..o yüzden de nerede mikrop var hepsini hemen kapıyorum..cuma günü ise hacettepe hastanesinde daha şubat ayında aldığımız eeg randevum vardı..bu halde bi de eeg çekimine gittim..randevu 8:30 daydı...benimde aslında beya uykum vardı..malum kaç gecedir kusuyorum..ateşleniyorum..anneciğim başımda nöbet tutuyor..yani ailecek uykusuzduk zaten..ama ben annem uyutsada o yatağa yatırılır yatırılmaz korkuyla uyanıp ağlamaya başladım..anneciğimin koluna sıkı sıkı sarıldım..orada ki amcalar beya kızdılar uyanıyorum diye..neredeyse randevumuzu iptal edeceklerdi..öğleden sonra 1:30 kadar öyle koşuşturduk..bu arada orada da kaka tahlili ve kan tahlili verdim..bi yandan dizanteriyle uğraşıyorum bi yandan ise eeg çektirmeye çalışıyorum..perişan haldeydik..gerçi kaka tahlili vermem çok zor olmadı..bi kaka yapıyorum ki paçadan su gibi çıkıyor..bi de anneciğim habire üst baş değiştiriyo bana..tabii bi de kustuğum için annemin elinde maşrabayla dolaşmasına hiç değinmek istemiyorum..yani per perişan haldeyiz..sonra babacığım eeg çeken amcalara dedi ki''yatağa yatırılınca korkuyo..annesinin kucağında çekemezmisiniz''amcalar önce mırın kırın etselerde sonra annemin kucağında annemin hiç kıpırdamaması şartıyla çekmeyi kabul ettiler..anneciğim tam 20 dakika boyunca hiç kıpırdamadan beni kucağında tuttu ama kolları şu an çok ağrıyo ve eeg mi de böylece çektirmiş oldum..sonuçları pazartesi günü alacağım..inşallah iyi sonuçlar alırım..yani bu hafta bi hastaneden diyerine koşuşturup durdum..rabbim beterinden saklasın..ve diğer bebekler hiç hasta olmasın..

sondan 2.resim de ise şubat ayında hastalanmıştım ve hastanede hemşire abla serumu bal parmağımın olduğu elime takmıştı ama ben yine de parmağımı emmeyi başarmıştım:)))

29 yorum:

umutfak ♥ dedi ki...

Oyyy,, hay Allah yahu. Çok geçmiş olsun.
Ufaklık hala parmağını emiyorr son fotoğrafta :)
Elini serumun iğnesi hareket edince çıkmasın diye falan mı sardılar?
Kıyamam ya, çok çok geçmiş olsun.

uğurböceği dedi ki...

kıyamam.çocuklarımız hiç hasta olmasın istiyoruz.ama oluyorlar.çok geçmiş olsun.çok üzüldüm.dualarım sizinle.

gutguturuna dedi ki...

sağol umutfak..evet elini serum düzgün gidebilsin diye sardılar..sevgiler..

gutguturuna dedi ki...

çok sağol uğurböceği..evet çocukların hasta olması çok zor..hemen gül gibi sararıp soluyolar..dualarını eksik etme..sevgiler..

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin. bir anne için en kötü günler. sizde kendinize dikkat edin yazık size muhtaç zavallıcık

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Yavrucuğum benimm..Çok geçmiş olsun,Rabbim tez zamanda iyileştirsin inşallah..

İnci Yemek dedi ki...

Çok üzüldüm prensesime)::çok çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim.
Çocuklar zor büyüyorlar işte ana babalar böyle yaşlanıyorlar.
Allah şifası olmayan hastalıklardan korusun inşallah,
her şey geçecek görmemişe döneceksiniz'de bu parmak emme işine mutlaka acil çözüm bulmalısınız tecrübe ile sabit:)
oğlum da yaşadım altı yaşına kadar
kurtaramadık parmak emmesinden ve hastalıklardan ,sonra ortodontik diş bozukluğuna vardı şimdi koca delikanlı hala bu diş problemi ile uğraşmaktayız.
Hastalığı atlatınca allahın izni ile ortodontiye gidip görüşmenizi
diş tedavisi başlamasa bile aparat takılır belki bu sorunun üzerinde durmalısınız derim.
çok öpüyorum prensesimi ve annesini sabırlar ve kolaylıklar dilerim..

Bayram Kombesi dedi ki...

Kiyamam ben sana guzellik, Rabbim acil sifalar versin de iyiles. Uzulmesin annecik babacik.

SERRA dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar inşl.iyi bilirim o serumları, hastane günlerini,biz de 1 yaşında rota virüsünden yatmıştık yaklaşık 1 hafta...
eeg neden çekiliyor bir sorun mu var sevgiler

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Eh be guzelım hıc mı ugramadı gozlerın benım yazılarıma.Demekki takip edilmiyor yazılarım ben bunu çıkarıyorum :( neden hemen yatırdınız cocugu hastaneye.Yazık degıl mı hastanelerı hep kabus olarak hatırlayacak ... Atlattık bız de o hastalıgı , yat dedıler am ayatmadan !!!
Neyseeee .. Geçmiş olsun ama çocuga işkence sadece :(

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

İnanmıyorum yaaa hem de medicana yani ... bu kadar olur !
Şuraya bir tık allah aşkına =)
http://ecenurdulger.blogspot.com/2010/10/yine-hastalk-lokosit.html

*** devlette doktorumuzun söylediği " bu zamanda istanbulda dizanteri mi olurmuş saçmalamayın okumuş insanlarsınız " =)
Neyse bundan sonra yazılarım dikkat çeksin diye başka yöntemler bulmam lazım sanırım =)

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederim iki dirhem bi çekirdek..gerçekten bi anne için en kötü günler..kucak dolusu sevgiler..

çok sağol zliha ablası..kucak dolusu sevgiler..

çok teşekkürler inci yemek evet haklısın bir an önce parmak emmeyi bıraktırmam azım..nasıl bıraktırabilirim bi önerin varsa yazarsan sevinirim..kucak dolusu sevgiler..

çok teşekkür ederim bayram kombesi kucak dolusu sevgiler..

çok teşekkür ederim serra..eeg kontrol için..bi doğum lekemiz vardı o yüzden istediler..kucak dolusu sevgiler..

ecenurun annesi evet ben yazını okumuştum canım..hatta o günden beridir kızıma dışarıdan pek bişey yedirmiyorum..bizim sadece lökosit değil amip e.histolica gibi bişeydi sanırım çıktı..bizim ateşimiz çok yükselmedi..ama kusma ve ishal çok ağır geçirdi..ben üç hastaneye gittim..hacettepeyede götürdüm..hepsi aynısını söyledi amipli dizanteriymiş..tavsiyen için çok sağol canım..kucak dolusu sevgiler..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Ayy kıyamam ben sana. Çok geçmiş olsun tatlı bebiş. Biran önce düzel ve ayağa kalk tamam mı? Sağlıcakla kal, sevgiler.

thalassapolis dedi ki...

Canım meleğim çok geçmiş olsun. Almina ve ben seni kocaman öpüyoruz güzel ve sağlıklı günler diliyoruz...

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler güzel dileklerin için beyaz hanımeli kucak dolusu sevgiler..

çok sağol thalassapolis bizde seni ve güzel kızını öpüyoruz..kucak dolusu sevgiler..

Medanşeri dedi ki...

nananenin guzusu elif teydesinin prensesi sasir abisinin affyaası zümranın sponsoru merme teydesinin gutgudurunası kaç gecedir uyku uyayamıyoruz bizde burada aklımız hep sende...
hemen iyileşte Allah ın izniyle gel hemen yine bize yaramazlık yapmaya...
bal böceğimiz bizim aaayyııı vıızz vızzz vızzzz.... ((:

gutguturuna dedi ki...

sağol merme tedesi..hepinizi öpüyoruz...arı vız vız vız afra cırt cırt cırt oldu:)))))

İnci Yemek dedi ki...

canım hastaneden çıkıp sıhhat bulunca,sanıyorum ki ankaradasınız
üniversite hastanelerinde ortodonti
bölümü vardır oradan veya istanbul'da özel diş hekimlerinde veya diş sağlığı merkezlerinde bu bölüm mevcut.Ankarada 'da mutlaka vardır.
Parmak emmekten dişler öne doğru çıkma yapıyor ve damak yükseliyor
konuşma ve yeme bozuklukları meydana geliyor .şimdi yoksa bile ileride oluşacaktır.çocuğun çok küçük olması belki tedavi için erken derlersede ,mutlaka alt ve üst dişlerin alt kısmına aparat dedikleri dişlere doğru tel inmiş bir damak hazırlanıyor.sadece yemek yerken çıkarıyor çocuk bu damağı devamlı ağzında kalıyor .Böylece unutuyor parmak emmeyi dişlerde düzene giriyor bilmem anlatabildimmi canım.takıldığın birşey olursa bildiğim ölçüde cevaplarım.
çok öpüyorum tekrar geçmiş olsun sizlere..

Anne dedi ki...

ay çok geçmiş olsun çok üzüldüm.. öp bizim için olur mu.. Allah acil şifalar versin..

gutguturuna dedi ki...

tavsiyelerin için çok teşakkür ederim inci yemek..emin ol hepsini dikkate alacağım..bizde seni çokkkk öpüyoruz...sevgiler..

çok teşekkür ederim anne..kucak dolusu sevgiler..

Ömer Tuna dedi ki...

Çok geçmiş olsun ben olunca hatırlıyorum berbattı bunu çocuklarımızın yaşamasını düşünemiyorum bile.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler ömer tuna..kaç gün sürmüştü hatırlıyomusun..sevgiler..

Deli Anne dedi ki...

Çok büyük geçmişler olsun. Allah zerresi kalmadan iyileşmeyi nasip etsin. Ne kadar acıklı oluyor halleri hastayken. Allah size de kolaylık versin. Sevgiler.

anne kaleminden dedi ki...

çok zor günler geçirmişsiniz, en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum :(

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler deli anne..çok şükür iyiye gidiyor..kucak dolusu sevgiler..

çok teşekkürler iyi dileklerin için anne kaleminden..kucak dolusu sevgiler..

Adsız dedi ki...

MErhaba ufaklık,
Bu hastalıgın en iyi ve kesin ilacini ben Kanadan yolladım ve yegenim sadece bir kutusunu kullanarak iyilesti.
Kanada’da diodoquin
Turk Doktoru Humatin zenRx olarak yazmıs. Eger doktorunuz bu ilaci biliyor ve tavsiye ediyorsa size ulastiralim..
Yardimci olabilirsek ne mutlu bize..
Safiye

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederiz safiye..şu an durumu iyiye gidiyo çok şükür..ama ilgin ve samimiyetin için sonsuz teşekkürler..inan yollamış gibi oldun..seninde ki ben ankaradayım buradan bi şeye ihtiyacın olursa hiç çekinme..elimizden geleni yaparız canım..kucak dolusu sevgiler..allaha emanet ol..

can istanbullu dedi ki...

Kızım seni hiç böyle görmek istemem ,aman kendine çok iyi bak..Seni çok çok seviyorum.

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

Oyyyy kıyamam ben sana, allah şifa versin canım.