MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

18 Ekim 2010 Pazartesi

GUTGUTURUNA' DAN EN SON GELİŞMELER

bugün anneciğim ve babacığımla birlikte yine hastanedeydik..benim beyin emarı çektirmem gerekiyor ve bu bizim 3. denememiz ama yine başarılı olamadık..çektiremeden eve döndük..çok yorulduk ama ben hiç yalamazlık yapmadım..hastanedeki doktor ve sekreter abi ve ablalar hep yalamazlık yapıp bizi yordular..oradan oraya koşuşturup durduk sayelerinde ve sonuç elde var sıfır..her neyse ben hastanede gördüğüm küçük çocuklara kadeş kadeş(kardeş) diye seslendim..babacığım bana bulum(balon) almıştı balonumu kadeşlere gösterip ay ay(al al) diye bulum bulumumu göstererek kadeşleri hep yanıma çağırdım..orada ki teyzeler bu çok cana yakın bi kız dediler benim için...
evet ben çok cana yakınım gerçekten..haftasonu aysel yengem ve ensar dayım ve tabii ahmet talha ki biz ona kısaca ''ahmet talha ahmet talha nerdesin??'' diyoruz anneannemlere gelmişlerdi..ben zaten dayıcığımı çokkkkk severim hiç kucağından inmem..dünya bi yana dayım bi yana..neyse baktım talha benle ilgilenmiyo hemen gidip talha'ya sarıldım ve öptüm..annemler çok güldüler..cana yakınım yani..

sonra ben bu akşam anneciğimi yine şaşırttım..zeytin istedim ve ham yaptım..hemde adıyla zetin diyerek:)))
yine artık ouncak(oyuncak) diyerek oyuncaklarımı istiyorum..

bende ki son gelişmeler bu kadar beni izlemeye devam edin:)))


anneciğim biraz nostalji yapmak istedi bunlar eski resimlerim...nasıl da miniminnacıkmışım..



burada o kadar uykum gelmişti ki anneciğim beni yere koyar koymaz eee ye başladım:)) bu foto ilk gülümseyerek çektirdiğim fotoğrafım..babacığının kucağında mutlu olan her bebiş gibi..


ve son olarak bu da nananem ve ahmet talhay'la olan fotoğrafım...

10 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Oy oy oy, bu ne guzellik boyle,Rabbim seni annene babane tum sevdiklerine bagislasin, minik melek.

Bayram Kombesi dedi ki...

Oy oy oy, bu ne guzellik boyle,Rabbim seni annene babane tum sevdiklerine bagislasin, minik melek.

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Maşaallah sana tatlı bebiş.Çok şekersin ve tam yenmeliksin :)) Allah yüzündeki gülümseyi daim etsin. Sevgiler.

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

BEYİN EMARI MI? O NEDEN :s

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederim bayram kombesi..yemek tariflerini takip ediyorum..ne güzel ve farklı tarifler bayıldım..sevgiler..

teşekkür ederim beyaz hanımeli güzel dileklerin için..sevgiler..,

ece nurun annesi bacağımızda bi doğum lekesi var o yüzden beyin emarı istiyorlar..sevgiler..

MOMOL dedi ki...

lapşak ağızlım benim ya :) yerim senin o tatlılıklarını, çok özledim yahu :)
sonunda nananemizide blog aleminde gördük :)

müberra dedi ki...

çok geçmiş olsun.emar çektirememiş olman kötü olmuş.hayırlara vesile olur inşallah.şekercim fotoğraflarını çok beğendim maşallah subhan ALLAH.RABBİM şifa versin.öpüyorum.müberra

Deli Anne dedi ki...

inşaallah bir an önce çekersiniz emarı ve inşaallah çok iyi haberler alırsınız

gutguturuna dedi ki...

iyi dileklerin için çok teşekkür ederim deli anne..kucak dolusu sevgiler..

müberra ablası çok sağol..bilahare görüşürüz çokkk öptüm seni..

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederim momol ablacığım..