MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

8 Ekim 2010 Cuma

İLK BOYAMA KİTABIM

bugün benim için çok güzel bir gündü..dedem bana ilk boyama kitabımı ve bi dolu da boya kalemleri aldı..ben onlarla saatlerce oynadım..çok mutlu oldum..sonra anneciğim işten geldi bi de ne göreyim..anneciğim hem bana hem yasir abime caillou'lu boyama kitabı almış ve yine bi dolu boya kalemi..allahım ne gündü..ben de yasir abim de çok mutlu olduk oynadık oynadık..sonra hotum olunca(biz biraz karadenizliyiz de:))) ben huysuzluğa başladım..iki kitabın da tıpa tıp aynı olmasına rağmen tutturdum yasir abiminkini alacam diye..menim menim diye ağlıyorken annem duruma müdahale etti..beni mutfağa getirdi..bi de ne göreyim merme teydem oturmuş makarna yiyo..hemen çatal aldım..kocaman çatalla bi güzel makarna yedim hem de kendi kendime..bi de anneciğim hem yasir abime hem de bana cici akkabılar almış..yani bugün çok bereketli bir gündü..bi de bi de yarın hafta sonu yaşasın..yarın tatil..yarın tatil...anneciğim benimle...

2 yorum:

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

yav ben de görelelıyım.Çanakçı/ ege köyü ama karadenizde laz şivesi olarak dilde değil de aksanda bir iki kapmışlığım vardır.Gutguturuna / hotum ... Bunları hıc duymadım.Harbı lazca bunlar galıba :)
Güle güle kullansın ilk kitap ve boyalarını bebemiz, bir süre sonra almaya doyamayaksınız ve bır bakacaksın kı her yer karalanmıs boyama kıtapları ıle dolu :)

Arzu-hâl dedi ki...

Boyama kitaplarına benim bile merakım var. Yeğenime hediye etmek bahanesiyle alıyordum.