MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Ekim 2010 Perşembe

İYİ GECELER

ben geçen hergün anneciğimi şaşırtmaya devam ediyorum..geçenlere anneciğim çeyiz sandığını açmıştı..orada bi sürü tesbih gördüm..tabi ben çok süslü püslü bi kızım..onları kolye zannettim..onlara bondu bondu(boncuk) diyorum..dün akşam salona girer girmez çeyiz sanığının yanına koşup bondu istedim..tabii anneciğim hemen sandığı açıp bana bi sürü bondu verdi..ben hepsini boynuma takıp evde havalı havalı dolaştım..

sonra caillo yu seyrettim..orada bay hinkıl elma topluyodu..ben elmaları görür görmez ema ema diye elma istedim..anneciğim hemen soyup bana ema getirdi..fakat emayı yerken biraz büyük ısırdım her halde boğazıma kaçtı..ben hemen ema'yı ııııı diye yere fırlattım..beni onun boğduğunu anlamama babacığım çok şaşırdı..

sonra gece eee eee... yapmaya yatak odasına gittik anneciğimle..duvarda ki miki ve mini ve midi adını taktığımız duvar süslerini sevdik..aydedeyi seyrettik anneciğimle..sonra annem ''hadi kızım iyi geceler de mini'ye'' dedi..bende iyi dedele dedim..annem beni öptü öptü öptü...hııı aklıma gelmişken ben ara sıra da tetetü ed(teşekkür ederim) diyebiliyorum...çok tatlıyım vesselam çokkkk...

4 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

Çok tatlısın çook :)) Bondular çok yakışmışlar minik prenses,seni gördükçe bir kız annesi olmak istiyor içim :) Rabbim sana hayırlı ömürler versin,nazarlardan korusun..öptüm seni prenses :)

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederim zeliha ablacığım..

çeşnici Handan dedi ki...

Bloguma hoşgeldin. Sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler çeşnici handan