MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

11 Ekim 2010 Pazartesi

MENİM...MENİM...(benim)

ben bu hafta sonu bi dolu yeni şey öğrendim..cumartesi günü nananem, elif tedem, merme tedem, sasir abim ve zümra neden böyle ile hep birlikte alışveriş merkezine gittik..anneciğim bize bi sürü jeton aldı..sasir abimle bi olu oynadık..sonra bizi havuzdaki şişme ördeklere bindirdiler..aslında annem ben küçüğüm suya düşerim diye bindirmek istemiyordu ama nananem bindir kızımı bişey olmaz dedi..nananem sayesinde bende ördeklere bindim..sonra teydem ve annemler nasıl şaşırdılar nasıl..ben binmeden önce iyice bakıp nasıl sürüleceğini öğrenmiştim..en güzel ben sürdüm ördekleri..herkez bana çok güldü..izin verseler ayaba bile sürerim ben..çünkü çok iyi bi gözlemciyim..hemen öğreniyorum..biz oraya annemle beraber taksiyle gittik..babam gelmedi..çünkü ayten halam taşınıyomuş ona yardıma gitti..aslında ben de gidecektim ama uykum gelince babam beni beklemedi kendi gitti..bizde annemle taksiye bindik..benim başka bir ayabaya binmek çok hoşuma gitti..taksici amcaya payasını ben verdim..artık çok güzel paya verip alışveriş yapabiliyorum..hatta pazar günüde paya verip kum boyama ve balon aldım..satıcı palyoçolar bile benim paya verişime çok güldüler..

sonra ben yeni bişey daha öğrenim..artık herşey menim..benim bişeyimi almak isteyen olursa ya da alırsa hemen menim menim diye uyarıyorum..

ayrıca artık maşallah herbişeyi söyleyebiliyorum..papağan gibiyim..çok güzel konuşuyorum..

sonracığıma artık anneciğim bana kızınca yaramazlık yapmıyorum..annemin yapma cısss dediği yerleri ellemiyorum..annem kızınca önce çok üzülüyorum ağlıyorum..ama sonra anneciğim öpünce geçiyo hemen barışıyoruz annemle..çünkü o beni çokkkkk sever bana hiç kıyamaz..ben onun herşeyiyim..prenesiyim, boncuğuyum, tatlısıyım, ballısıyım, tontonuyum, pomponuyum, conconuyum vs. daha neler neler..

6 yorum:

Anne dedi ki...

resme bayıldım bayıldım :)))))) büyüdüğünde oraya nasıl sığdığına en çok kendisi şaşacak eminim..

benim kızıma da babası öğretmiş öyle bir benim diyor ki üstüne gidemiyorsun, ama izlemesi keyifli..

sevgiler..

Medanşeri dedi ki...

şuan gutguturunayla ördek fotolarına bakıyoruz :D
blogda fotosunu görünce aaaaffffyaaa dedi (:
nananesi uyutmaya çalışıyordu ama ben eve gelince atladı kalktı tabi :P

gutguturuna dedi ki...

ziyaretin için teşekkürler anne...evet bu resmi bende çok seviyorum..inan öyle bi menim diyo ki yiyesim geliyo cimcimemi..

gutguturuna dedi ki...

merme teyzesi ördekli fotolarından eklesene kayıta..malum şifremizi biliyosun..

Tılsım sanat evi dedi ki...

Ay ben sana bayıldım ya birazcık seveyim Merhaba arkadaşım allah bağışlasın çok tatlı yorumun için teşekkür ederim sevgiler

gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederim tılsım sanat evi..tabii doya doya sev ablası:))