MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

25 Ekim 2010 Pazartesi

NİHAYET GERÇEK KİMLİĞİMİZİ AÇIKLIYORUZ:)))

sizler beni gutguturuna olarak tanıdınız..bana prenses..minik melek..kuzu gibi pek çok farklı ve güzel şekilde hitap ettiniz..gutguturuna ne diye merak edip soran teyzelerim oldu hatta..bana bu ismi anneannem verdi..tıpkı gerçek ismimi de verdiği gibi..ben doğduğumda saçlarım vardı ama kısa sürede hepsi
döküldü..uzun süre kel bi bebek olarak yaşadım..hatta annem bana hamileyken caillou'yu seyretmiş..teyzelerim annemle dalga geçti..hamileyken caillou'yu seyrettiği için bende caillou'ya benzemişim o yüzden kelmişim güya:))) anneannemde sağolsun çok yaratıcıdır..bi da karadenizli tuttu bana gutguturuna dedi..ve o gün bugün lakabım gutguturuna olarak kaldı..hatta yasir abim daha hiç konuşamazken bana gutgutuyuna diyebiliyordu:))bu lakabımın üzerime yapışmasında yasir abimin de bu yüzden rolü büyüktür..neyse benim gerçek adım evet gerçek adım nırınınımmmmm..... AFRA...bu adı bana anneannem ve babacığım koydular..anneannem seçti babacığımında hoşuna gitti ve bu isimde karar kıldılar..hatta anneannem rüyasında bile görmüş bana afra ismini koyduğunu..annem aslında başka başka isimler istiyodu hatta muhakkak iki isim koymak istiyordu ama bana anneannem bakacağı için babamın da isim koyma konusunda önemli bi hakkı olduğu için karışmadı ve onların isteklerini kabul etti..AFRA nın beyaz tenli kız çocuğu yahut ak toprak gibi pek çok manası var..ama asıl önemlisi afra binti ubeyde isimli bi hanım sahabenin ismi..islam tarihinde afra hatun olarak geçmekte..afra hatunun 3 oğlu da bedir savaşında şehit olmuş..ve ebu cehili de sanırım onun oğulları öldürmüş..o yüzden ismimi bende sevdim..

evet benim adım AFRA İSTANBULLU anneciğim seda; babacığım ise can istanbullu..biz ankara da yaşıyoruz..annem ve babam mühendis..ikiside çalışıyo..ben de nananemle birlikte evde keyif yapıyoruz..bu arada dizanteri olmuştum ya..hergün daha iyiye gidiyorum..bana geçmiş olsun dileklerinde bulunan tüm teyzelerimi yanaklarından kocaman kocaman öpüyorum...

14 yorum:

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

Tanıştığıma memnun oldum Afra sultan :) hikayeni zevke okuyorum okumaya devam edicem :) öpüldün pembe yanaklarından :)

thalassapolis dedi ki...

İtiraf etmek gerekirse bende merak ediyor ama soramıyordum :) çok güzel bir isim adınla yaşa Afra melek :)

Bayram Kombesi dedi ki...

memnun oldum tanistigimiza Afra cigim. Soyadiniz Istanbullu ama ankarada yasiyosunuz, karistirmiyolar dimi. Hadi mamalarini guzelce ye de bir an once toparlan uzme bizi. Optum canimm.

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederiz hepinize..

ayrı ayrı zeliha ablamızı

thalassapolisi

bayram kombesini

kocaman kocaman öpüyoruz..

İnci Yemek dedi ki...

Tanıştığıma ben de çokk memnun oldum prenses afra:)iyi olmana da sevindim çocukların hasta olmasından ben çok üzülüyorum.
Anneciğin sana blogda sayfa açmakla ne kadar iyi etmiş:)
Aile içinde nasıl büyüdüğüne şahit olurlarken biz de burada senin takibinde olacağız kocaman aile içinde büyüyeceksin yani:))
çok öpüyorum seni bebeğim..

rica etsem kelime doğrulamayıda kaldırsanız:)))

dikisdersi dedi ki...

afra ne güzel ,afra gibi imanlı ve imanlı evlatları olsun ,bizlerde inşaallah

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederiz inci yemek..samimiyetin ve güzel temennilerin için ..sevgiler..

çok sağolasın dikişdersi..kızım için yapılacak en güzel dua..yüreğine sağlık..sevgiler..

Dolunay dedi ki...

gecıkmıs bır gecmıs olsun benden sana afracım.sevgılerımle.

Hayal Meyal dedi ki...

Afracım ben de çok memnun oldum tanıştığıma, ben Büşra Ablan. Yurt arkadaşım vardı Afra isminde. Çok tatlı olurlar, tıpkı sen gibi. Öptüm seni :)

gutguturuna dedi ki...

teşekkür edrim dolunay..bizdende kucak dolusu sevgiler..

çok sağol büşra ablacım..bende kocaman kocaman öpüyorum seni..

Suat Özcan dedi ki...

harika bir tanışma yazısı olmuş!!! ellerine sağlık.Bu arada geçmiş olsun umarım geçmişte kalmıştır.

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederim suat özcan doğanın maması..sevgiler..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Tatlı Afra bebiş :) tanıştığımıza memnun oldum. Adını daha önce sanırım babanın bir yazısında görmüştüm. Çok öpüyorum seni :) Sağlıcakla kal.

gutguturuna dedi ki...

sağolasın beyaz hanımeli nasıl dikkatlisin..inan biz bile unutmuştuk orada adının geçtiğini..ama babamız çok memnun oldu yazdıkları okunduğu ve akılda kaldığı için..bizde seni kocaman kocaman öpüyoruz..kucak dolusu sevgilerimizi yolluyoruz..