MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

1 Ekim 2010 Cuma

PAYA PAYA PAYA...

dün akşam babacığımla birlikte marketen yoğurt almaya gittik..babacığım parayı bana verdi ve kasiyere vermemi istedi..benim nasıl hoşuma gitti bir bilseniz..zaten şu aralar büyüklerin yaptığı herşeyi çok merak ediyorum..eve neşe içerisinde geldim..ve yoğurdu anneciğime verdim..sonra paya paya paya diye anneme nasıl alışveriş yaptığımı anlattım..aldi aldi dedim..artık bende paya'nın nasıl önemli ve güzel bişey olduğunu anladım..paya verince mama veriyolar..

akşam anneciğim ben seviyom diye bulgur pilavı pişirmişti yine..yoğurtta onun içindi..ve ben pilavı görünce yine hemen tanıdım..ve piyav piyav dedim..babacığım yine paya diyom zannetti..ama canım annem ki o benim dilimden her daim anlar para değil pilav diyor diye babacığıma tercüme etti..

2 yorum:

Hayal Meyal dedi ki...

oyy yeyim onu yey yey :)

anneanneninemekleri dedi ki...

Payayı öğrende o kadar önemseme boşver tatlım.Yerim ben seni