MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

31 Ekim 2010 Pazar

SAFRANBOLU GEZİMİZ

29 ekim cumhuriyet bayramı tatilinde anneciğim ve babacığımla beraber safranboluya adda gittik..benim babacığım %50 safranbolu+%50 çorumlu anneciğim ise %100 trabzon(sürmene)li..yani bi nevi babacığımın memleketine gittik..orada önce büyük büyük anneannemi gördüm..sonra halacığıma gittim..halacığımın evinde kaldım..o koray abimin annesi..halamın evini çokkk sevdim..çünkü neler var neler..biblolar, süs eşyaları, oyuncaklar, mandallar, şekerler..ve halacığım herşeyle oynamama hepsini ellememe izin verdi..ben çok mutlu oldum..parktan sonra gitmeyi en çok sevdiğim yer nurten halamın evi..halacığımla oyunlar oynadım, danslar ettim..bi eğlendim bi eğlendim..sonra eda teyzeme gittik..o da ayşe berranın annesi..biz ayşe berrayla aynı yaştayız..eda teyzem bize bi sürü mamalar yapmıştı..hepsi çok güzeldi..orada ayşenin oyuncaklarıyla oynadım..orada da çok eğlendim..o gece 29 ekim cumhuriyet bayramı olduğu için gece fener alayı vardı..fener alayını ve askerlerin bando çalışlarını izledim..sonra eve gelince babacığım bana çok güzel bi oyun buldu birlikte bando takımı oyunu oynadık..babam ve ben bandocu olduk:))tamtaratam..tamtaratam...sonra büyük dedeme(nurettin dedem) gittim..o da beni çok sevdi..orada babannemle oyunlar oynadık..babannem bana bi sürü farklı oyuncak verdi..dedem bana nar verdi..sonra kübra teyzeme gittim..kübra teyzem taşınacağı için orada çok az oturduk..onunda betül sena diye bi kızı var..betül ablam bana oyuncaklarını ve boyalarını verdi..hatta oradan ayrılırken betül ablamın boyalarından birine el koydum:))sonra safranboluda ki arasta çarşısını gezim..orada gördüğüm tüm oyuncakları anneme göstererek al al dedim..anneciğimde hemen aldı..sonra babannem bana fırfır aldı..şıngır şıngır aldı..ben çok mutlu oldum..ben adda gitmeyi çok sevdim..safranbolu çok güzel sizde gidin tamam mı:))

burada anneciğim ve babacığım beni ekip çevrik çağlarda kahvaltı keyfi yaparken..
burada halacığımın ve babannemin benim için hazırladıkları mamaları yerken..

burada halacığımla dans ederken..


burada ayşe berrayla oynarken uyyy:)))


burada hem annannem hem büyük büyük annannemleyken..


burada nurettin dedem ve babannemleyken..



13 yorum:

Medanşeri dedi ki...

kıskandım şimdi safranbolunun eğlenceli bir yer olduğuna beni bile inandıracaksın neredeyse gutguturunam. :P
tüü tüü tüüü tüüüüüü maşallaaahh diyorum..... (:

SERRA dedi ki...

Reyyan'ın babası da oralı, biz de ağustos ayında gittik ,eski çarşıyı gezdik, lokum almadan olmaz tabii:)

Bayram Kombesi dedi ki...

MASAALLAH gez gez ama annenlerde ayip etmisler seni ekipkahvaltiya kacmakla dimi canim :))

Limon çiçekleri dedi ki...

Ne hoş ne güzel görüntüler böyle,her gününüz böyle geçsin....

Deli Anne dedi ki...

maşallah sana.. ne güzel gezmişsin .. safranbolu da ne gidilesi yerdir.. kısmet olur inşallah

MOMOL dedi ki...

medanşerim, biz gezmeyi bilmiyoruz anacım; adam akıllı safranboluyu bilen biriyle gezsek vuuuhuuu neler buluruz orda :)

afram resimlerin çok hoş çıkmış, seni böyle neşeli görmekte çok mutlu etti beni, bir daha hasta olma kuzusu tamam mı...çok öpüyorum seni ve aydından kocaman bir maşallah yolluyorum:D

sevgili kuzim seda 9 günlük tatilde sizleri buraya bekliyoruz, afram aydın havasını da bi alsın olmuyor böyle lütfen :)

gutguturuna dedi ki...

medanşeri teyzeciğim bende %50 safranbolulu olduğum için belki kan çekmiştir..sen bana bakıpta karar verme bence..

serracığım reyyanla afra hemşeriymiş demek..reyyanı kocaman öpüyoruz..

bayram kombesi evet haklısın biraz ayıp etmiş olabilirim..sevgiler:))

limon çiçekleri çok teşekkürler..sevgiler..

gutguturuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gutguturuna dedi ki...

soğol momol ablası size bi süpriz planlıyoruz..bakalım belki yarın belki yarındanda yakın:))

deli anne..izleride bekleriz safranboluya kocaman öpüyoruz..

koray dedi ki...

afracım meleğim ben koray abin fotolar gerçek çok güzel çok tatlısın özledim seni keşke bende safranboluda olsaydım . seni öpüyorum

Deli Anne dedi ki...

Son yazımı tanıdığım blogculara ayırdım. Seninle ilgili de ufacık bir yazı var. Sevgiler.

anneanneninemekleri dedi ki...

Maşallah iyi bir gezi olmuş.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler annenannenin emekleri..sevgiler..