MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

14 Ekim 2010 Perşembe

YAZA ÖZLEM

annem artık kış geldi diyor..ama ben havaların soğumasını hiççç istemiyorum..çünkü sıcakta ne güzel her akşam annemle parka gidiyorduk..orada salıncaklara biniyordum, kaydıraktan kayıyordum, kumla oynuyordum..sonra lunaparka gidiyordum..tatile denize gidiyordum..şimdi ise ya alışveriş merkezine gidiyoruz ya da evde oturuyoruz..şimdiden yazı çok özledim ben..yazdan kalma görüntülerle kaydımı sonlandırırken diyorum ki allahım bu kış bebekler üşüyüp hasta olmasınlar...















3 yorum:

can istanbullu dedi ki...

Kızım yaz gelsin seni tekrar gezmelere götüreceğim

can istanbullu dedi ki...

Kızım yaz gelsin,baban seni hep gezmelere götürecek.

Bayram Kombesi dedi ki...

MERHABA SEVIMLI MINIK. BAK BENDE SENI IZLEMEYE GELDIM. SENDE BANA GEL SANA YEMEK YAPMAYI OGRETEYIM. BUYUYUNCE ANNECIGINE BABACIGINA YAPARSIN OLMAZ MI:) SEVGILER.