MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

7 Kasım 2010 Pazar

1 MİMDİR 2 MİMDİR 3 MİMDİR 4 MİMDİR 14 MİMDİR...

benim cici teyzelerim benim bloğuma ödül vermişler...bi de beni bol bol mimlemişler..ama benim annem çok meşgul olduğu için o mimlerin hiç birini cevaplayamadı..ben de nasıl  cevaplanacağını bilemiyorum..hem anneciğim leptopunu ellememe izin vermiyo..ama beni ödüle layık gören tüm teyzelerime çokkkk teşekkür ediyor ellerinden ve yanaklarından kocaman öpüyorum...yine beni mimleyerek kıymetli mimlerini benimle paylaşan canım teyzelerimi de kocaman kocaman öpüyor..kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum..

5 yorum:

anneanneninemekleri dedi ki...

Tebrikler...

çeşnici Handan dedi ki...

Ödülün için tebrik ederim. Sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler annenneninemekleri..

gutguturuna dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gutguturuna dedi ki...

teşekkür ederiz çeşnici handan teyze