MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

23 Kasım 2010 Salı

ANNEM OKULLU OLDU

benim anneciğim mühendis..kamuda görev yapıyor..ama onu kesmedi mühendislik..şimdi kamu yönetimi 1. sınıfa kayıt yaptırdı..tekrar öğrenci olmuş..babacığımdan habire ben öğrenciyim harçlık ver diye para istiyor..yazık babacığıma..

14 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne ıyı yapmış anneciğin aferin ona : ) ! Sevgiler Hülya

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

Allah zıhın acıklıgı versın canım.güzel meslek ama kamu da olsa basortu sorunumuz var :(

Türkan Bilgin dedi ki...

bende bilgisayar prog. mezunuyum 2 yaşında oğlum var ve bende iktisata kayıt oldum.hayırlı uğurlu olsun diyeyim.

annelili dedi ki...

Öğrenci olmak zor. Allah kolaylık versin...

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

:)) Allah iyiliğini versin anneciğinin,başarılar da versin tabi :)
Hayırlı olsun bakalım,babaya da güç kuvvet :)

can istanbullu dedi ki...

Öğrencilerimizi desteklemeliyiz kızım, tabiiki harçlık vereceğiz..

thalassapolis dedi ki...

hayırlı olsun...okumak öğrenci olmak çok güzel... bende istiyorum kurabiyem biraz büyüsün ;)

gutguturuna dedi ki...

teşekkürler hülya kucak dolusu sevgiler

ecenurun annesi mine haklısın canım çok üzücü bi durum ne yazık ki..kucak dolusu sevgiler..

Türkan bilgin sanada hayırlı olsun..başarılar ve kucak dolusu sevgiler..

annelili çok teşekkürler ve kucak dolusu sevgiler

amin zeliha ablacığım..kucak dolusu sevgiler

thalassapolis evet hem zor hem de çok güzel..sende biran önce başlarsın inşallah..kucak dolusu sevgiler

ve gelelim sevgili babacığımıza..allah yardımcın olsun ne diyelim:)))))))

Ömer Tuna dedi ki...

Süpersin harika ben hayatta tekrar okuyamam herhalde başarılar sana

biyasimadahagirdim dedi ki...

Allah kolaylık versin annene, iyi dersler;)

gutguturuna dedi ki...

başarı dilekleriniz için çok teşekkürler ömertuna ve biyaşımadahagirdim..monotonlaşmaya başlayan hayatımı biraz renklendireyim istedim..bilmiyorum becerebilirmiyim..kucak dolusu sevgiler..

anneanneninemekleri dedi ki...

Tebrikler ve başarılar çok güzel olmuş.

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkürler annennenin emekleri..sevgiler..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Harikasınız,Afranın annesi şu yaşıma girdim(yok yaşımı söylemiycem):),hala okul rüyaları görüyorum,bende yarım kalan yerden devam etmek için yeniden kayıt oldum,nereye kadar başarabilirsem,içimde kalacak değilse..Müslümanların oku emrini ömürlerinin her safhasında ,her platformda canlı tutması gerektiğine ,her alanda üstün olmalarının elzem olduğuna inanıyorum,Allah kolaylıklar ihsan etsin,bütün gençlere örnek olmanız duasıyla...sevgilerimle