MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

9 Kasım 2010 Salı

BAM BAM BAM


geçenlerde anneciğimle beraber caillou kitabımı okurken birden kitapta bam bam bam(trampet) gördüm..hemen ellerimi bando çalıyomuşum gibi yaparak anneciğime bam bam bam ay(al) dedim..anneciğimde kızım babana söyle o alsın dedi..sonra hemen babacığımın yanına gidip baba bam bam bam ay dedim ve trampetin kitaptan resmini göterdim..annem o gün alış-veriş merkezine gidince ban bam bam aldı..alış-veriş merkezine gitmek dedim de; annem ve babam annannemi, yasir abimi ve elif teyzemi alışveriş merkezine bırakıp başka bi yere adda gideceklerdi..ama onlar arabadan inince ben çok ağladım
 arkalarından..annem dayanamadı babama bari bizde oraya gidelim çocuk çok ağlıyo kıyamam ben ona dedi...ve sonunda bizde yasir abimin yanındaydık..annem bizi top havuzuna getirdi..biz yasir abimle kaydıraklara bindik, oyunlar oynadık..sonra helikoptere bindik..çok eğlendik..çokkk...

4 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

ah yavrum istekler başladı dimi? Bambamı da bilirmiş :)))

gutguturuna dedi ki...

evet iki dirhem bi çekirdek ablası..nasıl duygulandık ilk kez bizden bi şey istedi diye:))

anneanneninemekleri dedi ki...

Aman da aman istediğini yaptırmayı da bilirmiş yerim ben onu..

gutguturuna dedi ki...

evde zaten hep onun istekleri oluyo annanneninemekler:)))yeni nesil nasıl fena..