MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

22 Kasım 2010 Pazartesi

BİRİ BİRİ....

ben artık korkmayı öğrendim..geçenlerde annemle yatıyorduk..anneciğim beni binbir zahmetle uyutmaya çalışıyordu..o sırada üst kattan bir tıkırtı geldi..annemde biri ses yaptı dedi..ben biriyi öcü zannettim..biyi dit(biri git)..diye bağırdım..ama tekrar tıkırtı olunca hemen gözlerimi kapayıp ee..ee..yaptım..annem de şimdi işin kolayını buldu bir yerlere vurup aaa biri deyince ben hemen uyuyorum..


yine benim annanneciğim yine yerine gene sözcüğünü kullanıyor..bende ondan öğrendim..gene gene diye istediğim herşey için ısrar ediyorum..

bi de artık cümle kurabiliyorum demiştim ya..gezmeye gidince biz dedik(biz geldik) diyorum..herkez çokkk gülüyor.. sonra anneciğimin karyolasının arkasına saklanıp afya neyde(afra nerede) diye bağırıp annemle saklambaçlar oynuyorum..

bu arada kurban bayramı geldi geçti..annemle babam kurbanlarını pakistandaki müslüman kardeşlerimiz zor durumdaymış onun için oraya yolladılar ve biliyomusunuz babacığımda bana kıyamadı bi de benim için kurban yolladı pakistanlı kardeşlerimize..yani benimde bi kurbanım oldu..

bayram tatili çok güzeldi..anneciğim ve babacığımla çokkk eğlendim..bi sürü misafirlerimiz geldi..annem baklavalar, börekler, dolmalar ikram etti..gerçi ben biraz bozulmadım değil..çünkü annem hep misafirlerle ilgilenip de benimle oynayamayınca biraz kıskandım ama yinede misafir gelmesi çok güzeldi..annem diyo ki onlar evimize bereket getirmişler..ama biz hiç misafirliğe gitmedik..çünkü ben biraz yaramazmışım..o yüzden anneciğim beni kimseleri rahatsız etmeyim diye adda götürmedi..bi daha ki bayrama büyüyüp daha da akıllanınca gidecekmişiz addaya..

ama babacığımla beraber bi sabah sefaları yaptık ki..babacığım beni sabah ekmek almaya götürüyor artık..geze geze gidiyoruz..pisi pisilere bakıyoruz..ağaçlara bakıyoruz..çok eğleniyoruz babamla..babacığım bi sürü oyunlar öğretiyor bana..9 gün boyunca bi oynadık bi eğlendik çokk mutlu oldum..sonra babacığımla caillou bebeğimi parka götürüp salıncaklarda salladık..akşam benimle beraber bıcı bıcı yaptırdık..hatta kel kafasını saç kurutma makinesiyle bile kuruttuk..yani bi aksiyon bi aksiyon bizim evde..


 bu benim arkadaşım ahmet yasin bayramda bize geldiler biz çok oynadık..



4 yorum:

ZELİHA-UMUTSEPETİ dedi ki...

O yukardaki biri ben olaydım keşke :)
Gürültü yapmazdım ama,her fırsatta seni sevmek için alıp götürürdüm minik prenses :)
Öpüldün kocaman..

öznur-ata dedi ki...

ben seni yeriiimm...tatlı şey :))

Taze Anne dedi ki...

Cookk seker bir kizin var :) Kac yasinda?

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederiz taze anne..kızım 20 aylık..zaman çok çabuk geçiyor..daha dün gibi senin kuzun kadar olduğu halleri..kocaman öpüyoruz seni..

teşekkür ederiz öznur-ata..kocaman öpüyoruz seni..

zeliha ablası vallahi ne iyi olur ne iyi olur..o yaptığın güzel mamaları kızıma da öğretirsin..bizde seni koccaman koccaman öptük..