MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

10 Kasım 2010 Çarşamba

DOKTOR CİVANIM

anneciğim bana doktor seti aldı..akşamları anneciğimle doktorculuk oynuyoruz..ben ates ates(ateş) diyerek ateşimi ölçüyorum..ilaçlarımı ham ham diye içiyorum..kalbimi dinliyorum..bu arada ben kalp figürünü de öğrendim..kalp figürlü eşya görünce hemen kayp(kalp) diyorum..sadece kalp mi..ben yıdıd(yıldız), uvayya(yuvarlak), kale(kare),
  atı(artı),aydede(tüm sarı yuvarlak olan herşey) tanıyorum..ama setimin en sevdiğim parçası gözlükleri..çünkü benim babacığım da gözlük takıyor ve bana gözlüklerini vermiyor..bu set sayesinde benimde gözlüğüm oldu..bi de bi
 de anneciğim bana koltuk şeklinde ouncak(oyuncak) aldı..ben koltuklara oturmaya çalıştım:))o küçücük koltuklara bi türlü becerip sığamadım..anneciğim halime çok güldü..dedi ki canım kızım sen artık büyüdün o koltuklara bebeklerin otursun..bende koltuklara bebeklerimi oturttum..

4 yorum:

uğurböceği dedi ki...

ne güzelmiş.bende kızıma alayım bari.sizede iyi oyunlar

gutguturuna dedi ki...

çok eğlenceli bi oyun uğurböceği şiddetle taviye ederim almanı..

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Tatlı bebiş, güle güle kullan oyuncaklarını. Çok şeker gözüküyorsun oyuncaklarının ortasında :) Sevgiler.

gutguturuna dedi ki...

çok teşekkür ederiz beyazhanımeli ..bizdende kocaman kocaman sevgiler..saygılar..