MERHABA



Biraz geç olsa da anneciğimin aklına gelip beni bütün sanal dünyayla paylaşma girişimine tüm ziyaretçilerim hoşgelmişler:) Ben henüz çok miniciğim..Annemin babamın bitaneciğiyim..Tüm enerjimle büyüyorum ve tüm büyüme maratonumu sizlerle anneciğim sayesinde paylaşıyorum..beni izlemeye devam edin:)

2 Kasım 2010 Salı

BABACIĞIMIZIN KALEMİNDEN

FARKLI BAKIŞ: KAYNANA-GELİN MEVZU DERİN: "Küçük bir kasabaya bağlı şirin bir köyde yaşayan ve aynı evde kalan gelin ve kaynana öyle düşman olmuşlar ki birbirlerine, genelde o zamanl..."

4 yorum:

özlem dedi ki...

bende bir maraşta yaşayan Ankaralı olarak blogunuzu izlemeye aldım.

gutguturuna dedi ki...

hoşgelin özlem..

uysalanne dedi ki...

merhaba arkadaşım ben Isparta dan tanıştığımıza memnun oldum. takibe aldım sizi sevgiler

gutguturuna dedi ki...

hoşgeldin uysal anne..bizdende kucak dolusu sevgiler..